انتشار دست نوشته های یک دختر نظامی اتیوپی تبار رژیم صهیونیستی کار دست ارتش این رژیم داد.

دست نوشته‌های یک دختر ارتش رژیم صهیونیستی را وارد بحران کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی این روزها به این علت که یهودیان فلاشا هر روز با نژاد پرسی در داخل این مجموعه ی نظامی روبرو هستند، با بحران جدیدی مواجه شده است و این بار نوشته های یک دختر نظامی اتیوپی تبار کار دست ارتش این رژیم داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به وجود این بحران جدید در داخل ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: این بحران بعد از آن شروع شد که یک سرباز دختر اصالتا اتیوپیایی در ارتش رژیم صهیونیستی، به نام «تالی ماتوکو» در صفحه ی شخصی اش در شبکه ی اجتماعی «فیسبوک» اتفاقی را که هفته  گذشته در پادگان محل خدمتش برایش به وقوع پیوست، منتشر نموده است.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی؛ این دختر یهودی که اصالتا از یهودیان فلاشای اتیوپی به شمار می آید،در صفحه اش نوشت: «با گروهی از سربازان در داخل یکی از پادگان های ارتش در خصوص تظاهرات اتیوپی ها که هفته  گذشته (در سرزمین های اشغالی) برگزار شد، بحث و جدلی داشتم که طی این بحث ها یکی از افسران به من گفت: شما از عرب ها بدتر هستید شما اصالتا یهودی نیستید.»

این دختر یهودی اتیوپی تبار در ادامه به این موضوع نیز اشاره نمود که فرماندهان و مسئولان بلندپایه در ارتش رژیم صهیونیستی از این اتفاق مطلع شدند اما هیچ واکنشی نشان ندادند.

این درحالی است که از اوایل هفته ی گذشته پس از کشته شدن «سلمون تکا»، جوان ۱۸ ساله اتیوپیایی با تابعیت اسرائیلی ، به ضرب گلوله ی یک نظامی صهیونیستی، تمامی مناطق مختلف اراضی اشغالی از روزهای اخیر شاهد اعتراضات گسترده است.

معترضان مسیرها را بسته و لاستیک‌ها را در مناطق مختلف اراضی اشغالی آتش زدند و در تعدادی از مناطق درگیری‌هایی میان نیروهای پلیس و معترضان به وقوع پیوست.

گفتنی است؛ یهودیان اتیوپی «فلاشا» از جمله گروه های فقیری هستند که بنا بر وعده های دروغین صهیونیست ها به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرده و سپس آنجا مورد تبعیض شدید قرار گرفته و به آن ها به چشم شهروندان درجه سه نگاه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.