خراسان شمالی- معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: طی سه ماه اول سال ۹۸ با اعتبارات شهرداری بجنورد، ۱۰۲ هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.

۱۰۲ هزار متر مربع از معابر شهربجنورد آسفالت شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، پارساپور اظهار داشت: همچنین اکیپ های عمرانی در سطح شهر در دو بخش ماشین آلات و انسانی موفق شدند ۵۶ هزار متر مربع از معابر را تسطیح و آماده آسفالت کنند.

وی افزود: لکه گیری معابر نیز درمساحت ۱۵ هزار متر مربع انجام گرفته و بخش عمده ای از معابر نیازمند لکه گیری به واسطه حفر کانال تاسیسات نیازمند اقدام دستگاه متولی مربوطه برای اصلاح معبر است.

این مقام مسئول یادآورشد:۱۹۰ هزار متر مربع از معابر نیز به کمک ماشین آلات زیرسازی شده و آماده آسفالت شدند.

بخش عمده ای از اقدامات عمرانی به گفته معاون فنی شهرداری با ماشین آلات و بخش دیگری نیز به کمک نیروی انسانی و ماشین آلات سبک تر انجام می گیرد که از آن جمله می توان به تسطیح معابر با دستگاههای سبک به مساحت ۲۴ هزارمترمربع اشاره کرد و همچنین ۱۸ هزار مترمربع از معابر که به کمک همین ماشین الات سبک زیرسازی شده است.

درمجموع طی سه ماه اول سال ۹۸ ؛ ۲۸۷ هزارمترمربع از معابر زیرسازی و تسطیح شده و ۱۰۲ هزار متر مربع از معابرآسفالت و ۱۵ هزار مترمربع نیز لکه گیری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.