خراسان شمالی- فرمانده انتظامی استان از دستگیری عوامل وقوع یک فقره قتل در بجنورد و خودکشی قاتل خبر داد.

پرونده قتل با خودکشی قاتل بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "علیرضا مظاهری گفت: در پی دریافت شکوایه ای مبنی بر یک مورد فقدانی همسر توسط فردی به هویت مشخص در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال جاری بلافاصله مراتب در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اظهارات شاکی مبنی بر اینکه همسرم به هویت م. ر پس از خارج شدن از منزل به بهانه وصول نمودن یک فقره چک تاکنون مراجعه ای نداشته است مراتب با توجه به اهمیت موضوع با انجام تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته محل های تردد مورد ادعای شاکی و سایر اقدامات فنی و پلیسی لازم پیگیری شد.

سردار مظاهری اظهار داشت : در ادامه رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات میدانی شوهر فقدانی به هویت مشخص به همراه مادر و برادرش از شهرستان بجنورد به صورت شبانه متواری که این امر ظن کاراگاهان را در خصوص به قتل رسیدن فقدانی بیشتر کرد.

وی افزود: لذا کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی طی اقدامات فنی محل حضور افراد متواری به صورت لحظه ای را کنترل که نامبردگان دائما در حال جا به جا نمودن محل مخفیگاه خود در شهرستان های مشهد ، ساری و اصفهان بودند به طوری که در چندین نیابت اخذ شده و اعزام مامورین به محل قبل از حضور مامورین متواری می شدند تا اینکه در زمان اعزام مامورین به مشهد مقدس شوهر فقدانی با مصرف قرص برنج در بیمارستان امام رضا (ع)اقدام به خود کشی نموده و دو نفر دیگر از افراد متواری به هویت های مشخص دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به وقوع قتل توسط شوهر فقدانی اعتراف و اظهار داشتند که جسد مقتول در داخل چاه در کنار کارگاه بلوک زنی واقع در ابتدای ورودی شهرستان بجنود است.

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: پس از اعترافات متهمان سریعا کاراگاهان به همراه رئیس پلیس آگاهی استان و بازپرس پرونده ، عوامل امدادی ،تشخیص هویت وپزشکی قانونی به محل عزیمت که مشاهده شد یک حلقه چاه حدودا ۲ متری در کنار کارگاه موجود که پس از حفر نمودن چاه به وسلیه بلوک سیمانی اطراف داخل چاه بسته شده که با کنده کاری به عمل آمده مشخص شد در پشت بلوکهای نصب شده به صورت ماهرانه ای با سیمان اطراف چاه مهار شده که با استفاده از بیل میکانیکی و کنده کاری نهایتا جسد مقتول ازداخل چاه کشف و جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل و متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.