البرز- مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت آموزشهای کاربردی و کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برای عموم متقاضیان اجرا می شود.

ارائه آموزش‌های رایگان وکوتاه مدت همزمان با هفته ملی مهارت

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، تقی غیاثی تبار اظهار کرد:عناوین رشته های فنی و مهارتی جهت آموزش های کپسولی رایگان در سایت میزخدمت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به نشانی www.khedmat.alborztvto.ir بارگزاری شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت در بخش ثبت نام دوره های گذر مهارت، اقدام به ثبت نام و شرکت در دوره ها کنند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه گذرمهارت و اجرای مسابقات مهارت آزمایی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی با همکاری آموزشگاه های آزاد استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعامل بخش خصوصی و دولتی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیتهای دوطرف نقش تعیین کننده ای در ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و آشنایی عموم مردم با مقوله مهارت آموزی و تغییر نگرش آنان از مدرک گرایی  به  مهارت افزایی دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه با اشاره به برنامه های ششم مرداد تصریح کرد: توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال «رونق تولید»، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای و اطلاع رسانی هرچه بیشتر این آموزش ها در سطوح مختلف از عمده اهداف برنامه های این هفته است.

غیاثی تبار گفت: در هفته ملی مهارت بازدید از تجهیزات، امکانات و کارگاههای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای عموم و تمامی مراکز آموزشی آزاد است و علاقه مندان می توانند این بازدید را فرصتی مغتم بشمارند و به ثبت نام حرفه مورد علاقه خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: برپایی نمایشگاه، اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت، نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بین کارکنان، دیدار با امام جمعه و سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، تبلیغات محیطی و معرفی نخبگان مهارتی از جمله برنامه های این اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت است.

 گفتنی است هفته ملی مهارت از ۳۱ تیرماه آغاز و تا ششم مردادماه سالجاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.