نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: دولت در زمینه کیفی سازی آب شهرستان های گناباد و بجستان اقدام کند.

کیفیت آب گناباد و بجستان بسیار پایین است

حمید بنایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از دغدغه های بسیار مهم مردم شهرستان های گناباد و بجستان موضوع اب است که متاسفانه  از کیفیت لازم برخوردارنمی باشد.

وی با بیان اینکه آب بجستان بسیار بی کیفیت است، افزود: در این باره تذکرات لازم به وزارت نیرو ارائه شده است که آنها نیز اعلام داشته اند در حوزه بجستان دو حلقه چاه شناسایی شده است و در صورتی که از ظرفیت لازم برخوردار باشند این چاه ها به آب این شهرستان اضافه خواهند شد ، همچنین  اعلام شد که بحث تامین آب از قنات درزا  نیز برای این شهرستان درحال پیگیری می باشد.

بنایی با اشاره به اینکه بعد از مشهد برای  گناباد و بجستان نیز خط انتقال اب در دست اقدام است که هزینه زیادی در بردارد، تصریح کرد: برای شهرستان گناباد نیز خط انتقال به طول ۱۲۰کیلومتر در حال برنامه ریزی است که بعد از مشهد بزرگترین خط انتقال آب می باشد و هزینه زیادی را در برمی گیرد که نیاز به کمک دولت در این زمینه وهمچنین نظارت کامل و جامع بر مجری این طرح می باشد.   

وی افزود: موضوع آب یک مساله بسیار اساسی می باشد که تاثیر به سزایی در ماندگاری افراد وجلوگیری از  مهاجرت انها به مناطق دیگر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.