البرز- مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از رایزنی با رییس مجلس شورای اسلامی و قول مساعد وی برای از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام خبرداد.

قول مساعد رییس مجلس برای از سرگیری پروازهای مسافری فرودگاه پیام

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی فرودگاه ومنطقه ویژه اقتصادی پیام نادر ثناگو مطلق اظهار کرد:  رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه در استان البرز حضور یافت ودر حاشیه این حضورو پس از بیان گزارشی از منطقه ویژه و فرودگاه پیام، رییس مجلس برای از سرگیری پروازهای مسافری در این فرودگاه  قول مساعد داد.

وی با اشاره به روند موجود در منطقه ویژه اقتصادی و شرایط فرودگاهی و بالا بردن استانداردهای ایمنی پرواز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام در حال حاضر بستر و شرایط جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را برای سرمایه گذاران تسهیل کرده است.

ثناگو مطلق ادامه داد: تلاش کردیم بسترهای لازم را برای اشتغالزایی و رونق تولید در کشور در این مجموعه فراهم کنیم که تا کنون فرصت های شغلی متعددی در این منطقه ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تجلیل از فعالیتهای صورت گرفته در خصوص حمایت و پیگیری رفع مشکلات موجود به ویژه از سرگیری پروازهای مسافری از فرودگاه پیام قول مساعدت داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.