رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: قیمت های موجود در بازار طلا و سکه قیمت های کف می باشند که طی دو سال اخیر سابقه نداشت ، از این رو احتمال افزایش قیمت ها دور از انتظار نیست.

قیمت طلا افزایش خواهد یافت

باقر معبودی نژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به نوسانات نرخ دلار و اینکه برای ساعاتی قیمت دلاربه ۱۱هزار تومان در بازار آزاد  و از نرخ بانک مرکزی نیز پایین تر شد قیمت طلا نیز با افت شدید مواجه شد .

وی تصریح کرد: امروز ساعت ۱۴ قیمت طلا برای هرگرم به ۳۷۳هزار تومان و سکه بهار ازادی نیز به ۳میلیون و ۸۳۰هزار تومان رسید.

معبودی نژاد افزود: اما از بعدازظهر قیمت دلار مجددا روند صعودی داشته و در حال حاضر ۱۱هزار و ۶۰۰خرید و فروش می گردد و سکه بهار آزادی نیز ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز ۳۸۸هزار تومان داد و ستد می شود.  

وی بیان داشت: اگرچه بازار ارز و طلا قابل پیش بینی نمی باشد اما قیمت های موجود قیمت های کف می باشد که طی دو سال اخیر سابقه نداشت ، از این رو  احتمال افزایش قیمت ها دور از انتظار نیست.

معبودی نژاد اظهار داشت: بازار مصنوعات و ساخت طلا بسیار کساد می باشد و مردم بیشتر تمایل به خرید طلای مستعمل ،طلای آب شده و سکه  دارند که اجرت ساخت و مالیات بر ارزش افزوده نداشته باشد تا در زمان فروش شرایط بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد:بعد از افزایش قیمت ارز و طلا طی چند ماه گذشته ، بازار در حال حاضر به دنبال رسیدن به نقطه تعادل می باشد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.