همدان- رئیس جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری همدان از تخصصی تر برگزار شدن این جشنوراه در سال های پیش رور خبر داد گفت: باید بیش از اینها به ظرفیت های گردشگری همدان غرب کشور سازمان های مسئول توجه کنند.

تخصصی تر شدن برگزاری جشنواره ایده برتر گردشگری همدان
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین قراباغی در مراسم پایانی جشنواره ایده های برتر گردشگری شهر همدان افزود: استان همدان ظرفیت زیادی در حوزه جذب گردشگر دارد و تاکنون به این موضوع کم توجهی شده است و باید زیر ساخت برای این فرایند آماده شود.
رئیس کمیسیون گردشگری شواری شهر همدان با یادآوری اینکه تا آخرین زمان فراخوان جشنواره 258 اثر را دبیرخانه دریافت کرد اظهار کرد: همه ایده های ارسالی شهروندان بدون توجه به تخصص آنان در جشنواره بررسی شد  به این دلیل که معتقد بودیم در هر طرحی ظرفیتی نهفته است حتی اگر طرح کوچکی باشد آن را طرح را پذیرش کردیم.
 قراباغی با اشاره به امکانات زیرساختی شهر همدان در غرب کشور مانند راه آهن، فرودگاه و راه های مواصلاتی شریانی به خصوص بزرگراه کربلا گفت: سال آینده جشنواره ایده های برتر گردشگری را تخصصی از امسال برگزار خواهیم کرد.
وی از اجحاف شدن به همدان در حوزه گردشگری به دلیل ظرفیت های بالایی شهر سخن گفت و افزود: باید به مانند شهر های بزرگ کشور که در حوزه گردشگری  می درخشند به همدان هم به همان تناسب مسئولان گردشگری نگاه کنند. و ظرفیت های گردشگری غرب کشور را به گردشگران معرفی و آنرا تبیین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.