البرز- مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز در حالی برگزار شد که رییس فدراسیون بر اختصاص بخشی از درآمدهای پیست دیزین به البرز تاکید کرد.

بخشی از درآمد "پیست دیزین" به البرز اختصاص یابد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع سالیانه وعمومی هیئت اسکی استان البرز عصر چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون  وفعالان اسکی استان البرز برگزار شد.

در این مجمع رییس فدراسیون اسکی کشور با تاکید براینکه البرز باید نقش پررنگ تری در برنامه های فدراسیون داشته باشد گفت: در زمینه ی استعدادیابی اسکی البرز کارهای خوبی صورت گرفته اما حقیقت این است که شأن و اندازه البرز بیشتر از این ها است و می تواند حتی از تهران نیز جلو بزند.

افتخاری با بیان این که البرز استان بزرگی در اسکی است افزود: هیئت البرز بازوی فدراسیون اسکی است و در تمامی بخش های فدراسیون نماینده دارد.

وی با تأکید بر این که  البرز باید نقش پر رنگ تری در برنامه های فدراسیون داشته باشد گفت: استان البرز مهمترین و با ارزشترین پیست اسکی خاورمیانه را در اختیار دارد و همین موضوع وظیفه این استان را نیز در جهت رشد و توسعه اسکی بیشتر می کند.

رئیس فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: هیئت باید در فعالیت های پیست نقش پر رنگ تری داشته و درصدی از درآمد پیست دیزین به اسکی استان برسد که شخصا به جدیت پیگیر این مسئله خواهم بود.

وی خواستار میزبانی بیشتر پیست دیزین از رقابتهای مختلف شد و اضافه کرد: ما پیست بین المللی دیزین را بصورت خاص دیده و حساب ویژه ای روی ظرفیت آن باز کرده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان البرز در این مجمع از اعلام آمادگی برای میزبانی از رویدادهای بزرگ اسکی در این استان خبرداد وگفت: در زمستان سال جاری می توانیم مسابقات آسیایی و جهانی را در پیست بین المللی دیزین میزبانی کنیم.

امیرغفرانی با اشاره به رشد دو برابری تعداد بیمه شدگان اسکی در سال گذشته، گفت: رشد بیمه شدگان می تواند آمار خوبی باشد، اما حقیقت این است که تعداد بیمه شدگان این رشته در استان البرز هنوز با شرایط مناسب و ایده آل فاصله ی بسیار زیادی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.