البرز- عضو شورای اسلامی شهر فردیس ضمن اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار گفت: انتخاب اصلح ترین فرد برای شهرداری فردیس فرایندی نیست که با عجله و به صورت شتابزده انجام شود لذا اعتقاد داریم باید ضمن ارائه فراخوان عمومی شهردار با شفافیت کامل انتخاب شود.

انتخاب شهردار فردیس باید با شفافیت کامل صورت بگیرد

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به این که شهر نمی توانست بدون مدیر اداره شود درحال حاضر مسعود نجفی به عنوان سرپرست شهرداری مشغول به کار است اما به موازات آن در حال بررسی گزینه های اصلح برای انتخاب شهردار نیز هستیم.

وی ضمن ارزیابی عملکرد شهردار پیشین فردیس گفت: به هر حال آقای غفاری به عنوان نخستین شهردار با مشکلات فراوانی نظیر عدم وجود زیرساخت و بحث حقوقی انتزاع فردیس از کرج مواجه بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار قبلی از هیچ تلاشی برای توسعه و عمران شهر دریغ نکرد و استعفای وی تنها برای این بود که میان اعضای شورا و بدنه شهرداری هماهنگی و اتحاد ایجاد شود.

سعیدی باشسیز با اشاره به عمده ترین ضعف مدیریت شهری فردیس گفت: به شخصه اعتقاد دارم عدم وجود تعامل میان مدیران بزرگترین مشکل مدیریت شهری بوده که همواره منافع شهر را تحت الشعاع قرار داده است لذا اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن مقصر نیست و اعضای شورا باید با اتفاق نظر بهترین گزینه را برای شهرداری انتخاب کنند.

وی ضمن تکذیب موضوع انتخاب یکی از مدیران سابق شهرداری کرج به عنوان شهردار فردیس گفت: صلاحیت و نقاط ضعف قوت افراد در حال بررسی است و معتقدم ضمن توجه به بحث تخصص وتوانمندی، افراد بیشتری باید برنامه های خود را ارائه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در پایان تاکید کرد: مردم به نمایندگان خود اعتماد کرده اند و بنده به شخصه به هیچ گونه سفارش در خصوص انتخاب شهردار توجه نکرده و تلاش می کنم با درنظر گرفتن منافع شهر به بهترین گزینه رأی دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.