همدان-مدیرکل دفتر حمل ‌و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان اسدآباد در دستور کار است که به زودی اجرایی می شود.

صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در اسدآباد در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، غلامحسین دغاغله در سفر به استان همدان و در نشستی با مدیران شرکت های حمل و نقل کالا به بررسی مسائل حمل و نقل کالای شهرستان اسدآباد پرداخت و اظهار داشت: در راستای تسهیل امور حمل و نقل کالا در شهرستان ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان انجام شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و عدم اخلال در تردد وسایل نقلیه و حفاظت از راه و ابنیه فنی باید طول، عرض، ارتفاع و وزن وسایل نقلیه ای که قصد ورود به جریان ترافیکی جاده های کشور را دارند، منطبق با مقادیری که در مقررات حمل ونقل بار در راهها، تعیین شده است باشد.

دغاغله ادامه داد: همچنین نوبت دهی مکانیزه برای بارهای کنستانتره و فولاد اسدآباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل کالا در ادامه این نشست بر برقراری گشت های مشترک راهداری و صنوف حمل و نقل در راستای نظارت بر حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

این مسئول در ادامه وعده پیگیری برای تخصیص و افزایش تعداد لاستیک سایز ۱۲.۲۴ برای استان همدان به ویژه شهرستان اسداباد را به مسئولان صنوف حمل و نقل کالا داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.