همدان-مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق را مشمولین طرح‌های کشاورزی دارند، گفت: تاکنون ۶۷ درصد مشمولین در این طرح شرکت کرده‌اند.

همدان نیاز به صرفه جویی در برق دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، لیدا یوسفی با بیان اینکه نیازمند صرفه جویی در مصرف برق هستیم، اظهار کرد: در روزهایی که دما بالا رفته و هوا گرم می‌شود از حداکثر ظرفیت خود برای صرفه‌جویی و کاهش مصرف استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر شاهد کاهش مصرف برق در یک روز باشیم نباید آن را اصل بدانیم و تذکر به شهروندان در خصوص صرفه جویی را نادیده بگیریم، گفت: شهروندان باید کمک حال مجموعه صنعت برق باشند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مشترکان باید در ساعات اوج مصرف مراعات بیشتری در استفاده از وسایل برقی داشته باشند، گفت: ساعت اوج مصرف روز ۱۲ تا ۱۶ و ساعت اوج مصرف شب ۲۰ تا ۲۴ است که درخواست شده در این ساعات از وسایل پرمصرف برقی استفاده نشود.

وی با بیان اینکه استفاده از اتو، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و سشوار و مواردی از این قبیل را می توان در ساعات اولیه روز انجام داد، گفت: مشترکین در ساعت های اوج مصرف نیز وسایل سرمایشی را مدیریت کنند و حتی‌المقدور از کولر گازی استفاده نکنند و کولرآبی را روی دور کند قرار دهند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این کشاورزان باید در ۴ ساعت اوج بار موتور چاه کشاورزی خود را به مدت ۳۱ روز خاموش کنند، عنوان کرد: اگر کشاورزان در دوره زمانی مشخص شده موتور چاه خود را مطابق تفاهمنامه امضا شده در ساعات اوج بار روز یا شب خاموش کنند، بهای صورتحساب برق مصرفی آنها بخشوده خواهد شد و علاوه برآن متناسب با میزان کاهش مصرف از پاداش نیز برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.