همدان- استاندار همدان گفت: فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف در استان در حال اجراست اما مسئولان دستگاه این فعالیت ها را باید اطلاع رسانی کنند.

مسئولان دستگاه ها فعالیت‌های انجام شده را اطلاع رسانی کنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان افزود: واگذاری ۱۸۰ طرح دولتی نیمه کاره استان به بخش خصوصی با بررسی کارشناسان در دستور کار است. 
 استاندار همدان با اشاره بر این که ۲۳ درصد از واگذاری طرح های نمیه تمام کشور مربوط به همدان است، گفت: استان همدان با تلاش مستمری  که درا ین حوزه داشته است اکنون ربته نخست واگذاری کشور را دارد.
وی همچنین با اشاره به آماده شدن زیر ساخت‌های استان برای تبدیل شدن به قطب پیوند در غرب کشور، اظهار کرد: نباید مدیران در مقابل فروش اموال مازاد مقاومت کنند و باید به سرعت این کار را انجام دهند.
 شاهرخی از اینکه مسئله ای با نام برخورد سیاسی با مسایل استان مطرح شده است اظهار گلایه کرد و افزود:  موضوعی به نام برخورد سیاسی با مسایل  دراستان نداریم و اگر چنین تصور وجود دارد یا فردی چنین رفتاری دارد مربوط به خود اوست.
استاندار همدان تاکید کرد: امروز باید در جامعه به جای پاشیدن تخم ناامیدی باید امید را به جامعه تزریق کنیم تا تیر دشمن در ایجاد تفرقه و گسست بنیان جامعه به مانند  همیشه به سنگ بخورد. ملاک ارایه آمار هم مرکز رسمی آمار ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.