مازندران- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از ثبت رکورد تولید برق در نیروگاه شهید سلیمی خبر داد.

تولید برق در نیروگاه نکا افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروگاه نکا، محسن نعمتی از ثبت رکورد تولید ۴۴۰ مگاوات انرژی در واحد یک بخاری نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از ۴ دهه بهره برداری به عنوان افتخاری ملی یاد کرد و گفت: این واحد با ظرفیت اسمی ۴۴۰ مگاوات در دوم مهرماه سال ۱۳۵۸ وارد مدار تولید شد و از واحدهای قدیمی بشمار می آید.

وی افزود: عملکرد این واحد علیرغم عمر بالا و افزایش مصرف سوخت مایع، در چهلمین سال بهره برداری در حد و اندازه یک واحد تازه تأسیس به ثبت رسید که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

نعمتی اضافه کرد: این موفقیت با تخصص، توانمندی، پیگیری و تلاش جهادی و بی وقفه مدیران و کارکنان این نیروگاه در برنامه ریزی و رعایت اصول و استانداردهای فنی در زمینه انجام تعمیرات، نگهداری و بهره برداری از واحدها محقق شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به پروژه های اجرا شده در جهت رفع محدودیت و بهبود راندمان واحدها جهت تامین برق مطمئن و پایدار اشاره کرد و گفت: از تابستان سال گذشته و در راستای استفاده بهینه از وضعیت موجود و رفع موانع و محدودیتهای تولید، افزایش ۲۶ مگاواتی تولید در تمام واحدهای نیروگاه هدف گذاری و در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.