همدان- استاندار همدان گفت: نرخ بیکاری‌ استان همدان در فصل بهار سال گذشته ۸.۲ درصد بوده که در بهار امسال به ۶.۱ درصد رسیده و مشارکت اقتصادی نیز ۲درصد در بهار امسال رشد داشته است.

نرخ بیکاری همدان کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری همدان ، سید سعید شاهرخی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه همدان از استان‌های پیشتاز در حوزه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است، گفت: باید برنامه‌های عملیاتی در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از همه دستگاه‌ها گرفته و اجرایی شود.

وی همچنین به آمار رسمی کشور که توسط مرکز ملی آمار ایران اعلام می‌شود اشاره کرد و با بیان اینکه این آمار قابل خدشه نیست و اظهارات پیرامون آن باید کارشناسی شده باشد، گفت: آمار بیکاری استان همدان در فصل بهار سال گذشته ۸.۲ درصد بوده که در بهار امسال به ۶.۱ درصد رسیده و مشارکت اقتصادی نیز ۲درصد در بهار امسال رشد داشته است.

شاهرخی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جهت امید آفرینی در جامعه تلاش و اخبار امیدوار کننده برای مردم اطلاع رسانی کنند، گفت: در جلسه اخیر بانک صنعت و معدن کشور ۱۲۰میلیارد تسهیلات اخذ شد که کمک بزرگی به تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.