البرز- دبیر هیئت تنیس استان البرز گفت: مسابقات تنیس بانوان کشور در حالی به میزبانی دهکده ورزشی چهارباغ به کار خود پایان داد که تعداد شرکت کنندگان آن به نسبت ادوار گذشته بیشتر و مسابقات با ۸۰ تنیسور برگزار شد.

استقبال کم نظیر بانوان از مسابقات کشوری تنیس در البرز

جعفر سهرابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت های تنیس بانوان کشور با حضور بهترین ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و سایر استان ها نیز از نحوه میزبانی استان البرز رضایت داشتند.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از مسابقات تنیس بانوان کشور گفت: به طبع مردم وقتی دیدارهای باکیفیت و هیجان انگیزی را شاهد باشند از آن استقبال می کنند و با حمایت در مسابقات اخیر ثابت کردند که تنیس مسیر خوبی را در استان طی کرده است.

دبیر هیئت تنیس از عملکرد بانوان البرزی در رقابت های کشوری ابراز رضایت کرد و گفت: مقام اول و دوم به نمایندگان تهران و مقام سوم مشترک به نمایندگان استان البرز اختصاص یافت این در حالی است که مصدومیت و بدشانسی در مرحله نیمه نهایی مانع رسیدن مشکات الزهرا صفی نابغه تنیس البرز به فینال این رقابت ها شد.

سهرابی با اشاره به عملکرد نماینده استان در بخش تیمی این رقابت ها گفت: کیمیا اسبقی پور از البرز به همراه مهتا خانلو از تهران به مقام دوم دست یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.