لرستان_ نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان پیش از ظهر یکشنبه  در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در سالن کنفرانس استانداری لرستان برگزار شد گفت: نباید باب مطالبه‌گری را ببندیم و همواره باید در کنار مردم باشیم.

باب مطالبه‌گری را نبندیم

به‌گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سیداحمد میر عمادی با بیان اینکه مسئولین باید از انتقادات ائمه جمعه استقبال کنند، اظهار کرد: خدمت به نماز جمعه، خدمت به انقلاب‌اسلامی و خون شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عشق خدمت به مردم باید در وجود همه‌ مسئولین وجود داشته باشد، بیان داشت: انتقادات مردم در نماز جمعه به گوش مردم می‌رسد، متاسفانه برخی مسئولین خود در نماز جمعه شرکت نکرده و کارمندان اداره در این آیین اسلامی شرکت می‌کنند مردم این حرکت را می‌بینند و دلسرد می‌شوند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا دچار یک افسردگی و خود باختگی درونی شده است، افزود: قدرت‌های مادی همه پوچ هستند و قدرت واحد قدرت خدای متعال است که منبع آن خداترسی و نماز جمعه است،  حداقل انتظار ما  از مسئولین شرکت در نماز جمعه است برای اینکه حداقل در طول هفته دلهایمان نورانی شود.

میر عمادی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌ سیاست و قدرت بسیار برتر از گذشته است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری دست برتر در منطقه است و این مایه فخر و مباهات است.

وی با بیان اینکه تداوم استحکام انقلاب اسلامی به این است که معنویت در جامعه وجود داشته باشد، اظهار داشت: نماز جمعه یادگار امام راحل است و می‌تواند شکاف طبقاتی در جامعه را از بین ببرد.

 امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  در طول تاریخ مستکبرانی وجود داشتند که با برپایی نماز جمعه مشکل داشتند خاطر نشان کرد: نماز جمعه محل نورانیت و کانون انسان‌های مخلص و متعهد است.

 وی با بیان اینکه قرآن در انقلاب اسلامی احیا شده و تا قبل از آن مهجور بود،ابراز داشت: نماز جمعه از تاکیدات رسول خدا بود که در انقلاب اسلامی به ارزش واقعی خود رسید.

 سید احمد میر عمادی در ادامه بیان کرد: چهل سال است نماز جمعه به‌عنوان یک فریضه بزرگ اسلامی در کشور شکل گرفته است و باید گفت که این مهم یک پایگاه ارزشمند و اساسی برای دین و انقلاب اسلامی است.

 نماینده‌ ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در این چهل سال دو رهبر آگاه و بصیر محوریت این انقلاب را بر عهده داشتند، افزود : امروز رهبر انقلاب از معجزات اسلام هستند و عظمت انقلاب را می‌رسانند حقا مردم در راستای پایداری انقلاب کم نگذاشته‌اند و همواره هوشیار و پایدار باقی مانده‌اند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.