البرز- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان البرز گفت: نیروهای امدادی اورژانس البرز طی هفته گذشته ۴۸۴ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی در این استان انجام دادند.

خدمات دهی اورژانس البرز به ۴۸۴ حادثه ترافیکی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر مهرداد بابایی اظهار کرد : طی این مدت ۲ هزارو ۸۸۹ مورد مأموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی به مراکز درمانی در این استان صورت گرفت.

به گفته وی، طی این مدت، تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس البرز ۱۱ هزار و ۸۲۸ مورد ثبت شد.

بابایی تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز حدود یک هزار و ۳۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۳۷۳ نفر نیز از خدمات سرپایی نیروهای امدادی این مرکز برخوردار شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطر نشان کرد: در هفته‌ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به هشت مأموریت، ۱۶ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد که از جمله آنها می‌توان به انتقال مردی ۴۸ ساله اشاره کرد که در اثر شیرجه زدن در قسمت کم عمق رودخانه کرج دچار آسیب شدید ستون فقرات و اختلال حسی حرکتی شده بود.

مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز در ایام پایانی هفته و همزمان با افزایش سفرهای درون و بروی استانی با استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های خود در محورهای مواصلاتی و مسیرهای پر تردد استان، آمادگی دارد در زمان بروز حوادث، زمان رسیدن بر بالین مصدوم را تا کمترین زمان ممکن کاهش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.