دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان در لبه تیغ مواد مخدر قرار گرفته‌اند.

دانش‌آموزان در لبه تیغ موادمخدر قرار گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن جهان در نشست تخصصی «سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب و صیانت اجتماعی» که امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اولین خانه تشکل‌های مردمی حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و درمان اعتیاد با هدف ایجاد همدلی و همکاری در زمینه کاهش آسیب در حاشیه شهر در مشهد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این خانه با محوریت مردم شکل گرفته است و هدف آن واگذاری مبارزه با مواد مخدر به مردم است.
جهان تصریح کرد: بر این مبنا مجمع یاریگران شکل گرفتند که شامل مردم، رسانه‌ها، مسئولان و... است و امروز ۱۷۰ عضو یاریگر در استان وجود دارد و این اقدام در راستای تقویت تشکل‌های مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: در ایام تابستان جامعه هدف ما دانش‌آموزان هستند که در لبه تیغ مواد مخدر قرار گرفته‌اند. دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر خراسان رضوی اضافه کرد: بر این اساس رکن مبارزه با موادمخدر را پیشگیری قرار داده‌ایم.
به گزارش ایسنا، در این نشست با حضور سعید منتظرالمهدی، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار شد نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند. همچنین در ادامه این مراسم از پرچم مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب و صیانت اجتماعی خراسان رضوی رونمایی شد.  

منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.