Xiaomi گوشی Black Shark 2 Pro را باب میل کسانی طراحی کرده است که به بازی علاقه دارند.

"Black Shark 2 Pro" گوشی مورد علاقه گیمرها + مشخصات و عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این گوشی هوشمند مخصوص بازی Xiaomi مجهز به چیپ ست Snapdragon 855 Plus  است که گل سرسبد و قوی ترین پردازنده حال حاضر کوالکام است. Black Shark 2 Pro در 30 جولای امسال منتشر شد و Snapdragon 855 Plus SoC طراحی آن را به عهده داشته است.

Snapdragon 855 Plus همراه با Adreno 640 GPU است، این پردازنده گرافیکی می تواند به سرعت 2.96GHz برسد، در حالی که SD855 می توانست به حداکثر تا 2.84GHz برسد، مودم X24 LTE که با نسخه غیر Plus عرضه می شود همچنان وجود دارد.

برای اتصال 5G پر سرعت، SD855 Plus می تواند با مودم خارجی X50 کار کند، همچنین لازم به ذکر است که ASUS ROG Phone II اولین تلفن همراه با Snapdragon 855 plus خواهد بود، زیرا در 23 جولای در چین راه اندازی خواهد شد.

Black Shark 2  با Snapdragon 855 در اوایل امسال راه اندازی شد، Black Shark 2 pro شامل ویژگی های SoC برتری است و این احتمالا به بهبود عملکرد بازی کمک می کند. به جز SoC، هیچ چیز در  Black Shark 2 pro   احتمالا تغییر نکرده است.

 Black Shark 2 Pro دو دوربین پشت با دو لنز مجزا48  و 12 مگاپیکسل دارد که امکان فلش LED، تصویربرداری HDR و پانوراما را فراهم می کند. این گوشی همچنین یک دوربین جلو 20 مگاپیکسل دارد که امکان تصویربرداری HDR و فیلم برداری را فراهم می کند. این گوشی با اندروید 9 سازگار است و حسگرهای فعال روی آن عبارتند از اثر انگشت هم به صورت زیر صفحه نمایش و هم optical، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و قطب نما.

در بازار ایران این گوشی با قیمت حداکثر 8 میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.