HP یک لپ تاپ فوق العاده باریک را در هند به نام ProBook ۴۴۵ G۶ معرفی کرده است.

لپ تاپ "HP ProBook ۴۴۵ G۶" با شارژ سریع  راه‌اندازی شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، HP یک لپ تاپ فوق العاده باریک را در هند به نام ProBook ۴۴۵ G۶ معرفی کرده است. این لپ تاپ جذاب با پردازنده HP Endpoint Security Stack، AMD Ryzen و عمر باتری طولانی ارائه شده است، وزن آن ۱.۶ کیلوگرم  و برای حمل و نقل بسیار مناسب است و دارای یک صفحه کلیک با پشتیبانی از قابلیت چند لمسی است.

HP ProBook ۴۴۵ G۶: مشخصات و ویژگی‌ها

این لپ تاپ با صفحه نمایش ضد انعکاس HD ۱۴ اینچی و به شکل تقریباً بیضی، عرضه شده است، این لپ تاپ، فوق‌العاده باریک، سبک وزن و دارای یک طراحی لایه‌ای است.

این اولین لپ تاپ در سری HP ۴۰۰ است که اینگونه طراحی شده است، لپ تاپ HP ProBook ۴۴۵ G۶ بر روی پردازنده AMD Ryzen ۵ ۲۵۰۰U APU، با عملکرد ۲GHz کار می‌کند و با ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی و با گرافیک Radeon Vega همراه است.

همانطور که در بالا ذکر شد، لپ تاپ HP Endpoint Security Stack شامل ویژگی‌هایی مانند HP BIOSphere Gen ۴ است که دستگاه را از نظر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات فیزیکی محافظت می‌کند و همچنین HP Client Security Manager G۴ که اعتبار را از طریق احراز هویت چند عامل کنترل می‌کند.

ویژگی های اضافی مانند دوربین HD، بلندگوهای استریو، اپتیکال HP Connection، تکنولوژی healing wireless driver technology و HP Fast Charge نیز موجود است.

با HP Fast Charge، کاربران می‌توانند نوت بوک را تا ظرفیت ۵۰ درصد ظرف ۳۰ دقیقه شارژ کنند، برای اتصالات، HP ProBook ۴۴۵ G۶ دارای Wi-Fi، بلوتوث، دو پورت USB ۳.۱، USB ۳.۱ Type-C، USB ۲.۰، HDMI و جک استریو هدفون / میکروفون است، این لپ تاپ زیبا با ویندوز ۱۰ Pro ۶۴ پیش نصب شده است.

HP ProBook ۴۴۵ G۶: قیمت و در دسترس بودن

HP ProBook ۴۴۵ G۶ در حال حاضر برای خرید با قیمت ۶۷،۲۶۰ Rs در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.