تبلت آینده سامسونگ در کنار Galaxy Note ۱۰ احتمالاً در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد) عرضه شود.

سامسونگ "Galaxy Tab S۶" را به بازار عرضه می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  به طور مشخص، Galaxy Tab S۶ با مشخصات بالا و به طور مستقیم رقیب iPad اپل خواهد بود.

هفته گذشته، تصاویر زنده از این تبلت منتشر شد اما در حال حاضر تا ارائه رسمی هدف ما نگاه دقیق به Tab S۶ آینده است، این تبلت همانند Tab S۵e است که در اوائل سال جاری عرضه شد، پنل عقب دارای بدنه مات است و دوربین‌های عقب دوگانه، در گوشه سمت چپ آن قرار دارد، یک پورت USB-C در پایین دستگاه وجود دارد در حالی که پین ​​pogo در سمت چپ قرار دارد.

همانند Tab S۵e، هیچ جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز بر روی این تبلت وجود ندارد، Galaxy Tab S۶ مجهز به بلندگوهای چهارگانه AKG است که هر دو در بالا و پایین قرار گرفته‌اند و کیفیت قابل قبولی دارند.

ارائه دهندگان همچنین در باز کردن قفل گوشی به اسکنر چهره یا اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اشاره می کنند، زیرا هیچ اسکنر اثر انگشت فیزیکی روی بدنه آن وجود ندارد، تبلت آینده سامسونگ در گزینه های رنگ آبی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد.

با توجه به مشخصات اصلی، Tab S۶ انتظار می‌رود که یک نمایشگر ۱۰.۶ اینچی با حاشیه های نازک و یک پنل AMOLED در صفحه نمایش داشته باشد، این تبلت شگفت‌انگیز که توسط پردازنده Snapdragon ۸۵۵ پرچمدار، عرضه شده و با ظرفیت ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی همراه است، دوربین دوگانه ممکن است از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز زاویه دید ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده باشد.

Galaxy Tab S۶ نیز احتمالاً با قلم S-Pen که می‌تواند به صورت مغناطیسی به پنل عقب متصل شود، عرضه شود. هنوز مشخص نیست که این قلم قابل حمل بی‌سیم و یا با اتصال بلوتوث همراه است، رندرهای منتشر شده همچنین یک پوشش کیبورد اختیاری و کیبورد شبیه Microsoft Surface را نشان می‌دهد.

ما منتظر اعلام رسمی این تبلت توسط سامسونگ هستیم که انتظار می رود در هفته‌های آینده این اتفاق بیفتد و گویا قرار است Galaxy Tab S۶ با قیمت مناسبی به نسبت رقیبان معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.