۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 664369

گیلان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و شهردار رشت قرارداد بازسازی گلزار شهدای رشت امضا شد.

گلزار شهدای رشت بازسازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران گیلان ،عبدالله پاکاری در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: مراسمی که امسال برای شهیدان انصاری و نورانی در رشت برگزار شد، نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بیشتری برخوردار بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به احداث یک سقاخانه در محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی اشاره و بیان کرد: ساخت این سقاخانه بایستی در شأن آن دو شهید بزرگوار باشد و در تکمیل آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی تصریح کرد: بازسازی گلزار شهدای رشت از سال ۸۳ آغاز شد اما به‌دلیل بارش برف سنگین در سال ۸۶ روند تکمیل آن به تاخیر افتاد و با وجود تکمیل بخشی از این پروژه بایستی نسبت به بازسازی قسمت‌های باقی‌مانده همت کنیم.

مدیرکل ارشاد استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر توجه به کیفیت آثار تولیدشده درباره دفاع مقدس اظهار داشت: چاپ یک کتاب قوی در حوزه دفاع مقدس و شهدا موثرتر از چاپ ۲۰ کتاب است و خواهشمندم آثار مربوطه از نظر فرم و محتوا به‌درستی بررسی شوند.

فیروز فاضلی با بیان اینکه هرگونه آگهی در رابطه با دفاع مقدس باید از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرد بیان کرد: باید مصوب شود که انتشار هرگونه آگهی در رابطه با شهدا و دوران دفاع مقدس بایستی با مجوز سازمان ارشاد اسلامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.