البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن ارزیابی دیدار اخیر این تیم مقابل شاهین کرمانشاه گفت: نماینده کرمانشاه تازه به لیگ برتر صعود کرده و هیچ گونه شناخت یا فیلمی برای آنالیز این تیم در اختیار نداشتیم.

شناختی از شاهین کرمانشاه نداشتیم/اکنون زمان مناسبی برای انتقاد نیست

فرهاد کشاورز در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بازیکنان تیم شاهین ۸ سال کنار هم بازی کرده و سال گذشته هم بدون مربی به لیگ برتر صعود کردند این در حالی است که من قبل از بازی هم تاکید داشتم که سخت ترین دیدار فصل تیم مقاومت برابر همین نماینده کرمانشاه خواهد بود.

وی ضمن حمایت از بازیکنان جوان تیم مقاومت گفت: در دیدار خانگی مقابل شاهین کرمانشاه به هیچ عنوان مستحق تساوی نبودیم و تا لحظات پایانی توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما فوتسال بازی لحظه ها است و در یک ثانیه بخاطر کم تجربگی گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم مقاومت شهرداری کرج تاکید کرد: بسیار خوشحالم از این که جوانان ما چنان ساختاری را درست کرده اند که با اخراج دروازبان ملی پوش و مصدومیت کاپیتان تأثیرگزار نیز تیم از هم نمی پاشد و همچنان با قدرت توپ و میدان را در اختیار دارند این در حالی است که اشتباه فردی هم بخشی از بازی است.

کشاورز با اشاره به فشردگی بازی های لیگ برتر فوتسال گفت: نتایج سایر تیم های مدعی نشان دهنده کیفیت بالا و فشردگی بازی های لیگ است که حتی تیم مدعی مس سونگون در دو دیدار پیاپی نتیجه را واگذار کرده است.

وی تصریح کرد: جایگاه پنجم برای تیم مقاومت مورد قبول است اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و بازیکنان ما می خواهند به ماجراجویی خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای انتقاد از این تیم نیست گفت: تیم مقاومت از ۴ دیدار خود ۲ پیروزی و یک تساوی کسب کرده که در نوع خود عملکرد خوبی بوده این در حالی است که از انتقادات سازنده استقبال می کنیم اما اکنون زمان مناسبی برای انتقاد از تیمی که تغییرات زیادی داشته نیست.

کشاورز خاطرنشان کرد: جوانان با انگیزه تیم مقاومت روز به روز آماده تر می شوند و با حمایت مجموعه باشگاه و مردم خوب کرج در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در پایان درخصوص دیدار هفته پنجم تیم مقاومت برابر گیتی پسند گفت: دیدار برابر این تیم همواره از حساسیت و دشواری خاصی برخوردار است اما بازیکنان ما از بازی مقابل هیچ تیمی ترس ندارند و برای کسب امتیاز به اصفهان سفر می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.