برای نخستین بار در خراسان رضوی میزان رضایتمندی مردم از خدمت رسانی پزشک قانونی سنجیده می شود.

سنجش رضایتمندی از پزشکی قانونی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،   ناصر غروبی رئیس دفتر رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: از بهمن ماه پارسال سنجش میزان رضایتمندی از خدمات پزشکی قانونی از طریق سامانه پیامکی در خراسان رضوی آغاز شده است.

او ادامه داد: به همین منظور همه مراجعانی که به صورت سرپایی که بخش عمده‌ای از پرونده‌های ارجاعی این سازمان را تشکیل می دهند، در قالب پیامک بر روی خط ارتباطی اطلاعات لازم را دریافت خواهند کرد.

رئیس دفتر رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: در این مدت با تمام کسانی که پاسخ منفی را به این نظر سنجی داده تماس گرفته و دلایل آن را جویا می‌شویم، و تمام شکایات و انتقادات قابل طرح می‌باشد.
غروبی با اشاره به رضایتمندی ۵۰ مورد از خدمات ارائه شده، افزود: ۲۰۰ نفر از مراجعانی که پیامک‌ها را تا کنون جواب داده اند شکایت از هزینه‌ها و زمان بر بودن فرایندها داشته اند.

او تصریح کرد: سالانه ۱۵۰ هزار نفر به پزشکی قانونی خراسان رضوی مراجعه می‌کنند، که موضوع نزاع ۳۰ درصد از کل مراجعات به پزشکی قانونی را در خراسان رضوی تشکیل می‌دهد.

رئیس دفتر رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد بازرسی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: خدمات سازمان پزشکی قانونی در استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از طریق چهار مرکز فعال پزشکی قانونی در مشهد و ۱۸ مرکز در دیگر شهرستان‌های این استان به عموم مردم ارائه می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.