رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی مصوبه این کمیسیون برای واگذاری سهام عدالت را تشریح کرد.

سازوکار جدید مجلس برای واگذاری سهام عدالت

قدس آنلاین: حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه دولت  برای اصلاح ساختار سهام عدالت در این کمیسیون، گفت: در کمیسیون بررسی این لایحه به پایان رسیده است و آماده ارائه به صحن علنی پارلمان است.

وی با بیان اینکه اخیر اختلافی در چند دستگاه دولتی درباره نحوه واگذاری سهام عدالت به وجود آمده است، افزود: اختلافاتی بین سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس درباره نحوه واگذاری وجود دارد که وزیر اقتصاد قرار است این موضوع را حل و فصل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: دولت در لایحه خود پیش‌بینی کرده بود که برای واگذاری سهام عدالت به دارندگان آن صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری تشکیل شود که این موضوع در کمیسیون رد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره مصوبه کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی برای واگذاری سهام عدالت، اظهار داشت: تصمیمی که کمیسیون گرفت این بود که واگذاری سهام عدالت طی یک دوره ۵ ساله از طریق بورس انجام شود.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی، افزود: تا دو هفته آینده لایحه  ساماندهی سهام عدالت را برای بررسی به بیشتر در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت رئیسه پارلمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.