۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 664437

برخی اعضای گروهک با پوشش‌های مختلف به دنبال جمع آوری اطلاعات فعالان حوزه مبارزه با منافقین هستند.

"تخلیه مجازی" توطئه جدید منافقین

قدس آنلاین: منافقین بعد توطئه‌های چون تخلیه تلفنی، به شیوه تخلیه مجازی رو آورده‌اند؛ برخی اعضای گروهک با پوشش‌های مختلف به دنبال جمع آوری اطلاعات فعالان حوزه مبارزه با منافقین هستند.

به بهانه دریافت مقاله و یا سخنرانی، سعی در جمع آوری شماره تلفن ها دارد. در صورتی که اصل این جشنواره توسط جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود و دانشگاه آزاد یاسوج در آن نقشی ندارد و همچنین جشنواره هنری است و بخش مقاله و سخنرانی توش نیست! این عضو منافقین با سرچ در جزئیات فراخوان این جشنواره، شماره دبیر جشنواره رو به نیت اعتماد بخشی به طعمه‌های خود میده و میگه که برای کسب اطلاعات بیشتر به این شماره تماس بگیریند.

استفاده از آرم نهادهای انقلابی همچون، سپاه شیوه جدید برای کسب اعتماد است که این داستان، در مورد حداقل 10 نفر طبق اطلاع ما اتفاق افتاده و بهشون رجوع کرده است و گویا در این ارتباطات بیشتر دنبال چند نفر خاص است و جمع آوری بانک اطلاعاتی.


احتمالا این شیوه منافقین ابلاغ جدید با توجه به رسوایی های اخیرشون هست که نیازمند یک موج افشا سازی، عملیات روانی علیه نفاق و آگاه سازی جریان انقلابی نسبت به این توطئه جدیدی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر احمدی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 0
    شیاطین کوتوله