رئیس بسیج مستضعفین جوان‌گرایی را یکی از برنامه‌های اصلی سپاه دانست و گفت: در حوزه جوانگرایی سپاه پاسداران تاکنون جزو یکی از بهترین نهادها بوده و این فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

جوانگرایی از برنامه‌های اصلی سپاه پاسداران است

به گزارش قدس آنلاین ، سردار غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با فارس گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی فرهیخته بوده که در ۴۰ سال گذشته این مهم صورت گرفته است.
رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم در چهلمین سال انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این سال ما شاهد برنامه‌ریزی قوی و مستحکم و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در دوره جدید انقلاب هستیم که بسیج با یاری علمای عزیز این موضوع را برعهده گرفته است.
وی افزود: امروز شاهد آن هستیم هزاران نفر از دانشجویان سراسر کشور در کنار مضجع منور امام رضا(ع)در کنار یک دیگر جمع شده‌اند تا در دوره عقیدتی و فرهنگی به نوعی جهادی حاضر شوند، اما این برنامه‌ها باید موجب حضور سازمان یافته جوانان برای اعتلای انقلاب اسلامی و شکوفایی نسل جوان شود.
سلیمانی در خصوص برنامه‌های سپاه و بسیج مستضعفین درراستای جوان‌گرایی تصریح کرد: از ابتدای تاسیس سپاه پاسداران محور تحرک و پویایی جوانان بوده و کادرهای جوان سپاه همیشه در مسؤولیت‌های مهم قرار داشته‌اند.
رئیس بسیج مستضعفین جوان‌گرایی را یکی از برنامه‌های اصلی سپاه دانست و ادامه داد: در این حوزه سپاه پاسداران تاکنون جزو یکی از بهترین نهادها بوده و این فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.