باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال سبزجامگان پیام خراسان با اکبر خداوردی به توافق نهایی رسید.

توافق نهایی باشگاه سبزجامگان پیام خراسان با اکبر خداوردی

به گزارش قدس آنلاین، علی شیخ الاسلامی گفت: با توجه به صحبت‌ها و بررسی‌های صورت گرفته شده روز قبل با اکبر خداوردی برأی فصل جاری به توافق نهایی رسیدیم.

او ادامه داد: اکبر خداوردی که ٤ سال هدایت تیم شهروند اراک را در لیگ برتر بر عهده داشت این تیم را با هزینه‌های کم و با نتایج خوب در لیگ برتر نگه داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال سبزجامگان پیام خراسان گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا بتوانیم در فصل پیش رو نتایج در خور شأن شهر مقدس مشهد را کسب کنیم.

شیخ الاسلامی افزود: قرار است اکبر خداوردی تا ٥ مرداد، لیست نفرات مدنظر را به ما اعلام کند تا با بازیکنان جدید الورود وارد مذاکره شویم.

او با اشاره به فعالیت خوب سال قبل و سال‌های دور جبار قوچان نژاد برای والیبال استان و کشور، تصریح کرد: به این دلیل که جبار قوچان نژاد برنامه‌های خود را برای فصل ٩٨ به باشگاه اعلام نکرد، ما به ناچار با گزینه‌هایی وارد مذاکره شدیم که در نهایت به نتیجه خوب هم رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال سبزجامگان پیام خراسان گفت: با توجه به قول مساعدی که محمدرضا کلایی شهردار ورزش دوست مشهد در جلسه تقدیر از بازیکنان و کادر فنی صورت گرفت، انشالله بزودی طلب ؜ بازیکنان و کادر فنی سال قبل پیام تسویه خواهد شد.

شیخ الاسلامی با توجه به مذاکرات با چند شرکت صنعتی خوش نام مبنی بر حمایت از تیم پیام خراسان، افزود: با توافق‌های انجام شده در سال جاری حمایت‌های مالی از سمت شهرداری مشهد و مدیریت شهری با باشگاه به صورت مشارکتی خواهد بود.

او تصریح کرد: موضوع قرار دادهای بازیکنان و کادرفنی در فصل قبل را نیز بررسی خواهیم کرد تا مسائل به صورت شفاف رسانه‌ای شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.