معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: زمین چمن ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

زمان بهره‌برداری از چمن ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، امیر زارعی اظهار داشت: زمین چمنی با ابعاد و اندازه استاندارد و امکانات لازم ورزشکاران در مجموعه ثامن‌الائمه(ع) مشهد ساخته می‌شود که هدف از این امر، فعالیت تیم فوتبال شهر خودرو و انجام تمرینات خود برای حضور بهتر در رقابت‌ها است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: این زمین چمن در مجاورت با ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) است، فقدان زمین چمن به عنوان یک خلأ در خراسان رضوی مشاهده می‌شد که اکنون در حال برطرف سازی این مشکل و راه‌اندازی فضای مناسب برای ورزشکاران هستیم.

وی بیان کرد: عملیات ساخت زمین چمن از چند روز گذشته آغاز شده و تا سال آینده تکمیل و تجهیز می‌شود، نیاز فوتبالیست‌های خراسانی به این چمن سبب اقدام به ساخت آن شده است، پیمانکاران زمین را در اختیار می‌گیرند و این زمین چمن تا پایان سال زیر کشت چمن می‌رود، در صورت پیشروی امور به همین نحو، زمین چمن تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

زارعی خاطرنشان کرد: تیم‌های حرفه‌ای به این زمین چمن احتیاج دارند، البته ساخت زمین چمن از مدت‌ها پیش یکی از برنامه‌های ما  بود، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای به دست آوردن چنین مجموعه‌ای در تلاش بوده و رایزنی‌های بسیاری انجام شده است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: هزینه ساخت این چمن ورزش بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که این اعتبار تأمین شده است، زمین چمن مذکور در راستای اجرای تمرینات ورزشکاران بوده و کمک شایانی به پیشرفت فوتبالیست‌های شهر خودرو می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.