معان سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی از قشر فرهنگی استان خواست به ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به عنوان شاه بیت مقابله با تحریم ها بپردازند و همانند جنگ تحمیلی در جنگ فرهنگی اقتصادی هم حضور پر رنگی داشته باشند.

ضرورت حضور پررنگ تر قشر فرهنگی استان در جنگ فرهنگی اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور اعضای این شورا و فرماندار مشهد برگزار شد، مقوله های فرهنگ و آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید ببینیم در حال حاضر که در تهاجم فرهنگی قرار داریم چه رسالتی داریم؟

حسن جعفری در همین رابطه افزود: وقتی بررسی می کنیم معاندین  برای لایه های مهد کودک ما حتی برنامه دارند پس ما هم باید تلاش کنیم و نتیجه این جلسات باید مصوباتی باشد که بتواند باعث ارتقاء آموزش و پروش در ابعاد مختلف شود.

وی با اشاره به نقش اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان در جنگ تحمیلی تاکید کرد: امروز انتظار داریم این عزیزان در جنگ فرهنگی و اقتصادی هم همانند جنگ تحمیلی  حضور پررنگی داشته باشند.

معان سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنانش به جنگ فرهنگی علیه کشورمان پرداخته و گفت: ما برخلاف جوامع غربی نیاز به الگو سازی خیالی و بر اساس فیلم ها نداریم چون الگوهای واقعی کاملا در اختیار ما هستند در همین راستا اگر خوب دقت کنیم در سیره ائمه اطهار مباحث فرهنگی هم دیده شده است پس وظیفه ماست که این الگوهای رفتاری را به  نسلی که در معرض انواع تهدیدات هستند منتقل کنیم.

جعفری که در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش استان صحبت می کرد اقتصاد مقاومتی را شاه بیت مقابله با تحریم برشمرد و خطاب به حاضرین در جلسه گفت: انتظار داریم شما عزیزان به ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی بپردازید چون این الگوی عینی زمانی موفق خواهد بود که بتوانیم فرهنگ آن را در جامعه جاری و ساری کنیم.

وی در انتها از سند نداشتن  ۶۹ درصد از املاک آموزش و پروش استان انتقاد کرد و گفت: کارگروهی در ذیل شورای آموزش و پرورش استان ایجاد می کنیم تا اختلافات آماری در حوزه آموزش و پرورش را تا پایان سال تعیین تکلیف کند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.