سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت از فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این هیات خبر داد.

شکایت از «فلاحت‌پیشه»  بخاطر پیشنهاد ایجاد میز مشترک بین ایران و آمریکا

قدس آنلاین: محمدجواد جمالی از موکول شدن بررسی شکایت از فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به جلسه بعدی به دلیل طولانی شدن جلسه امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد و در توضیح این شکایت خاطرنشان کرد که در شکایت مطرح شده است که وی علی رغم مستندات شورای عالی امنیت ملی اظهارنظرهایی مربوط به ایران و آمریکا کرده است که مغایر با سیاست نظام مبنی بر عدم مذاکره بین ایران و آمریکا بوده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: شماره مصوبات و تاریخ آن را هم برای ما فرستاده‌اند که مدعی‌اند آقای فلاحت‌پیشه در زمان ریاست کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد میز مشترک بین ایران و آمریکا در قطر و عراق را داده است که آمریکا از این موضوع تبلیغ و سوء تعبیر کرده مبنی بر این‌که فشارها به جمهوری اسلامی موثر واقع شده و ایران پیشنهاد مذاکره را پذیرفته است.

جمالی تأکید کرد: 

البته در این باره آقای فلاحت‌پیشه گفته که موضوع بحثش مذاکره نبوده و منظورش کاهش تنش بوده است. آن‌ها می‌گویند سخنگوی شورای امنیت ملی توضیحاتی را ارائه کرده که بعد از آن توضیحات هم مجددا آقای فلاحت‌پیشه با خانه ملت مصاحبه‌ای داشته و دوباره صحبت‌هایش را تکرار کرده است از این حیث شکایتی مطرح شد که البته این موارد به زمان ریاست آقای فلاحت پیشه در کمیسیون امنیت ملی برمی‌گردد.

وی گفت: این شکایت در جلسه بعدی با حضور آقای فلاحت پیشه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.