مشخصات و قیمت نوکیا ۶.۲ توسط انتشارات ITHome چین منتشر شده است.

نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ احتمالاً ماه آینده معرفی شوند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طبق اطلاعات تازه منتشر شده، HMD Global احتمالا یک رویداد راه اندازی را در ماه August برگزار خواهد کرد. انتظار می رود این شرکت در این رویداد نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ را معرفی کند، همچنین، مشخصات و قیمت نوکیا ۶.۲ توسط انتشارات ITHome چین منتشر شده است.

نوکیا در حال ارائه خدمات خوب توسط میان رده‌های خود است، نوکیا ۶ در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و در سال ۲۰۱۸ با نوکیا ۶.۱ جایگزین شد. این شرکت اکنون مدل ۶.۲ را تولید می‌کند که به عنوان یک میان رده عرضه ​​می‌شود، همان گونه که پیشتر گفته شد، نوکیا ۶.۲ همراه با نوکیا ۷.۲ معرفی خواهد شد. علاوه بر این، فرض بر این است که HMD، رویداد راه‌اندازی را در چین برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که آینده گوشی‌های نوکیا ۷.۲ احتمالاً نسخه بین‌المللی Nokia X۷۱ است که در ماه آوریل در تایوان راه اندازی شد. احتمالاً  نوکیا ۶ مجهز به صفحه نمایش ۶ اینچی Full HD + AMOLED و سوراخ پانچ برای دوربین در صفحه نمایش باشد.

این دستگاه از سوی Snapdragon ۶۶۰ همراه با ۶ گیگابایت رم پشتیبانی می شود. انتظار می رود در بخش تصویربرداری، یک دوربین سه گانه با لنز Zeiss داشته باشد، این دوربین احتمالاً شامل یک لنز اولیه ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور ultrawide ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است.

نوکیا ۶.۲ با نسخه اندروید ۹ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و دستگاه دارای یک باتری ۳،۳۰۰ میلی آمپری است.

قیمت گذاری نوکیا ۶.۲

نوکیا ۶.۲ نسخه ۴ گیگابایتی را در قیمت ۱،۱۹۹ یوان (Rs ۱۲،۰۰۰) به فروش می‌رساند در حالی که به نظر  می‌رسد قیمت نسخه ۶GB به ۱۴۹۹ یوان (Rs ۱۵،۰۰۰) برسد. در مورد زمانی که نوکیا ۶.۲ و ۷.۲ در بازار جهانی راه اندازی خواهند شد هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.