گلکسی نوت 10 سامسونگ در تاریخ 7 آگوست 2019 (16 مرداد) راه اندازی می‌شود و با وجود عرضه‌های متعدد، تنها یک بار یا دو بار تصاویر واقعی گوشی مشاهده شده، و پس از بررسی ها توسط FCC منتشر شد.

تصاویر جدید واقعی سامسونگ گلکسی "Note 10" و "Note 10 Plus" در چین مشاهده شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گلکسی نوت 10 سامسونگ در تاریخ 7 آگوست 2019 (16 مرداد) راه اندازی می شود و با وجود اطلاعات متعدد، تنها یک بار یا دو بار تصاویر واقعی گوشی مشاهده شده، و پس از بررسی ها توسط FCC منتشر شد.

امروزه صفحه نمایش‌های سامسونگ قابل تحسین هستند، Ice Universe تصاویر جدیدی را از آنچه که به نظر می‌رسد دو مدل گوشی، Samsung Galaxy Note 10 و Samsung Galaxy Note 10 Plus باشد؛ منتشر کرده است.

تصاویر با احتمالات قبلی کاملاً سازگار است و دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، از دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 مجهزتر است.

توجه داشته باشید در نسخه 10 Plus که قبلا تایید شده است، سنسور عمق دوربین در پشت نیز ممکن است دارای سنسورهای زیرین صفحه نمایش در پنل جلو باشد.

ما پیش از این دیده بودیم که دوربین اصلی Galaxy S10 ویژگی های f / 1.5 + f / 2.4 را ارائه می‌دهد، در حالی که گفته شده است که نوت 10 یک گام اضافی F1.8 را در اختیار شما قرار می‌دهد، به این معنی که دوربین لزوماً قادر به ثبت صحنه‌های بهتر در  تاریکی یا روشن تر از S10  نخواهد بود، اما گزینه‌های بیشتری برای رسیدگی به شرایطی که در فواصل زمانی بین آنها است وجود دارد و آن را به یک دیافراگم واقعی ثابت متغیر در DSLR واقعی نزدیک می‌کند، هرچند باز هم باید شکیبا بود تا اطلاعات کامل پس از عرضه اولیه به دست بیاید.

انتظار می‌رود علاوه بر یک دوربین نوآورانه، سری 10 یک پورت شارژ سریع 25 واتی (تا 45 وات در Note 10 Plus)، ذخیره سازی 12UFS 3.0، مگاپیکسل اولیه، 12 مگاپیکسل و یک لنز با وضوح 16 مگاپیکسل در مدل پرو برای سلفی، اسکنر اثر انگشت، و باتری 4170mAh داشته باشد، سامسونگ گلکسی نوت 10 با پردازنده Exynos 9825 همراه با 12 گیگابایت حافظه RAM عرضه خواهد شد. هیچ کدام از مدل‌های FCC 5G نداشتند، که گفته می‌شود در آینده نزدیک یک نسخه 5G  نیز منتشر خواهد شد.

تصاویر FCC تایید می‌کنند که این نسخه بزرگتر از دو مدل Note 10 در 162.5 میلیمتر و 77.6 میلیمتر است.

صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED برای مدل Pro، در حالی که Galaxy Note10 به طور منظم صفحه نمایش 6.3 اینچ را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود قاب‌های بسیار نازک و فناوری Sound on Display را نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.