زنجان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: بیش از ۵۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان طی چهار ماه امسال کشف و ظبط شده است.

کاهش ۳۱درصدی کشف مواد مخدر در زنجان

به گزارش خبرنگار قدس انلاین :سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در جلسه شورای مواد مخدر استان با اشاره اینکه  ۷ باند توزیع و قاچاق مواد مخدر در استان متلاشی شده و ۷۵۱ طرح مبارزه با موادر مخدر در استان اجرا شده است.گفت: امسال ۵۹۰ معتاد در استان جمع آوری شده و تحت درمان ترک اعتیاد قرار گرفته اند.

 وی  با اذعان به اینکه  بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان زنجان مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش بوده است، باد آور شد:بیش از ۵۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف  شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: در این زمینه هزار و ۱۲۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در استان دستگیرشده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ادامه داد:مناطق آلوده به مواد مخدر در استان زنجان شناسایی شده است.

 این مسئول بر همکاری دستگاه‌های متولی درکاهش اعتیاد تاکید کرد و اظهارداشت: معتادین متجاهر از شهر جمع آوری می شود.

خدابخش مرادی نافچی معاون امور امنیتی و سیاسی استانداری زنجان نیز در ادامه  با اذعان به اینکه مواد مخدر به کسی رحم نمی‌کند و ربطی به جنسیت، جوانی و پیری، سن و سال و موقعیت اجتماعی ندارد اظهارداشت: اعتیاد و طلاق ۲ آسیب مهم استان است و بیش از ۵۰ درصد طلاق‌ها به خاطر اعتیاد است.

مرادی بر اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر تاکید کرد و افزود: رویکرد ما در زمینه مقابله با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با آن است  و باید نسبت به شناسایی مناطق آلوده اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.