زنجان-دادستان زنجان گفت: لیست جامعی با تصویر و پلاک از خانه پاتوق‌ها در شهر زنجان تهیه شود.

خانه پاتوق ها تهدیدی برای امنیت مردم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: حجت‌الاسلام محسن کرمی دادستان زنجان در جلسه شورای مواد مخدر  با اشاره به اینکه 2 درصد کارگران واحد های تولیدی به مواد مخدر اعتیاد دارند گفت: در شهر زنجان بیشتر سرقتها خرد هستند که عمدتا توسط معتادین متجاهر انجام می شود که از دهم تیر بحث معتادین کارتن خواب را پیگیری می کنم و مسئولین امر باید در این خصوص پاسخگو باشند.

کرمی تأکید کرد: در برخی از موارد با اعتیاد و مواد مخدر یک تعامل رفع تکلیفی،آماری و سرباز کنی دارند که باید برای اجتناب از تکرار و موازی کاری هزینه‌ها مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه در اعتیاد 5 درصد سم زدایی وکار جسمی و 95 درصد  درمان اعتیاد کار فکری و روحی است  بر نظارت کمپ‌های ترک اعتیاد در استان تأکید کرد.

 وی گفت:معتادین پاک شده باید در خانه میان راهی اقامت پیدا کنند تا دوباره به سمت اعتیا د سوق داده نشوند.

دادستان بر ساماندهی خانه پاتوق ها اشاره کرد وافزود: لیست جامعی با تصویر و پلاک  از خانه پاتوق‌ها در شهر زنجان تهیه شود، تا در جهت امنیت نسبی محلات اقدام شود.

  کرمی بر اصل پذیرفته شده کشور در خصوص اختصاص 5 درصد بودجه فرهنگی و اجتماعی  شهرداری ها برای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اذعان داشت: این امر باید با هماهنگی  شورا و با اولویت بندی  اختصاص یابد .

وی با اشاره به اینکه عایدی دولت بعد از الکترونیکی شدن پرداخت عوارضی کاهش یافته است گفت:عوارضی آزادراه زنجان- قزوین دارای نواقصی است که باید رفع شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.