یزد - رییس حوزه هنری یزد گفت : حوزه هنری به عنوان نهاد عمومی غیردولتی می‌تواند با نگاه بومی و با تکیه بر توانمندی و قابلیت‌های هنرمندان یزدی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فعالیت‌های هنری و ادبی متنوعی انجام دهد.

حوزه هنری در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نقش مهمی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده در دیدار با مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به ظرفیت‌های حوزه هنری و هنرمندان استان، آمادگی این نهاد را برای همکاری‌ در زمینه‌های مختلف بویژه در رابطه با تولید آثار هنری و ادبی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

وی با برشمردن مأموریت‌ها و رسالت حوزه هنری گفت: حوزه هنری به عنوان نهاد عمومی غیردولتی می‌تواند با نگاه بومی و با تکیه بر توانمندی و قابلیت‌های هنرمندان یزدی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فعالیت‌های هنری و ادبی متنوعی انجام دهد.

کوچک‌زاده آموزش، تربیت و هدایت هنرمندان و نویسندگان جوان و خلاق را از اولویت‌های حوزه هنری استان برشمرد و افزود: در این مرکز کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی هنر و ادبیات به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

رییس حوزه هنری یزد ضمن معرفی و ارائه تازه‌های نشر و تولیدات این نهاد در سال گذشته و امسال، توضیحاتی در رابطه با پدیدآورندگان این آثار که همه از شاعران و نویسندگان بومی استان هستند بیان کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری اولین جشنواره ملی «طراحی پوستر ۴۰ آیه زندگی» با محوریت خانواده، ازدواج و سبک زندگی اسلامی در یزد اشاره کرد و گفت: ۲۵ طراح گرافیک از یزد و استان‌های همجوار به مدت ۳ روز در بخش کارگاه این رویداد هنری به خلق اثر خواهند پرداخت.

رییس حوزه هنری استان با بیان اینکه آثار تولیدی در نمایشگاهی به تماشا گذاشته می‌شود افزود: این جشنواره به زودی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، حوزه هنری یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.