پس از نامعتبر اعلام شدن مدارک کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی شرق که برای دو عضو شورای شهر مشهد مدرک صادر کرده بود حالا زوایای تازه‌ای از این موضوع روشن شده است به‌نحوی که تحصیل یکی از آن‌ها در مقطع دکترا در دانشگاه فردوسی نیز تایید نشد.

تحصیل در مقطع دکترا هم توسط عضو شورای شهر مشهد تایید نشد

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای گذشته مدرک علمی نامعتبر دو عضو شورای شهر در رسانه‌ها سر و صداهایی به پا کرده و پس از نامعتبر اعلام شدن مدارک کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی شرق که برای دو عضو شورای شهر مشهد مدرک صادر کرده بود حالا زوایای تازه‌ای از این موضوع روشن شده است به‌نحوی که تحصیل یکی از آن‌ها در مقطع دکترا در دانشگاه فردوسی نیز تایید نشد.

رئیس شورای شهر مشهد: موفقیت‌های مدیریت شهری را برنمی‌تابند و در حال حاشیه‌سازی هستند

پس از جوابیه شهرداری مشهد، رئیس شورای شهر مشهد نیز در صحن علنی شورا در اظهاراتی مدعی شد برخی افراد، انسجام شورای پنجم، برنامه‌های راهبردی و اثر بخش شورا در حوزه‌های مختلف و نیز موفقیت‌های مدیریت شهری را برنمی‌تابند و در حال حاشیه‌سازی هستند.

در حالی که محمدرضا حیدری در اظهارات خود این خبر را حاشیه‌سازی خواند و دارای اهداف سیاسی دانست اما بررسی‌ها روی مدرک برخی اعضای شورای شهر که مدعی دانشجویی در مقطع دکترا نیز هستند حاوی نکات دیگری است.

اصولی در انتخابات شورای شهر: دانشجوی دکتری مدیریت کسب‌وکار دانشگاه فردوسی هستم

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد است در انتخابات شورای پنجم خودش را دانشجوی دکتری مدیریت کسب‌وکار دانشگاه فردوسی معرفی کرده بود.

کارشناس هیأت نظارت خراسان رضوی: رشته دانشگاهی به نام مدیریت کسب‌وکار(DBA) در دانشگاه فردوسی مشهد وجود ندارد

کارشناس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص رشته مدیریت کسب‌وکار گفت: رشته دانشگاهی به نام مدیریت کسب و کار DBA در دانشگاه فردوسی مشهد وجود ندارد.

علی جهان با تاکید بر اینکه رشته دانشگاهی به عنوان مدیریت کسب و کار (DBA) در مقطع دکترا وجود خارجی ندارد، تصریح کرد: در کالج دانشگاه فردوسی دوره‌های DBA فقط جهت مهارت‌افزایی برگزار می‌شوند و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها نیز دانشجو خوانده نمی‌شوند.

وی متذکر شد: به کسانی که در دوره‌های مهارت‌افزایی کالج دانشگاه فردوسی شرکت می‌کنند دانش‌پذیر گفته می‌شود و پس از چند ماه گواهی حضور در دوره مدیریت کسب‌وکار را دریافت می‌کنند و این افراد نه دانشجو خوانده می‌شوند نه مدرک دانشگاهی می‌گیرند.

احسان اصولی دانشجوی دانشگاه فردوسی در هیچ مقطع تحصیلی نیست!

کارشناس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا احسان اصولی از اعضای شورای شهر مشهد دانشجوی دکترا در رشته مدیریت کسب‌وکار دانشگاه فردوسی است؟ اظهار کرد: این عضو شورای شهر دانشجوی دانشگاه فردوسی در هیچ مقطع تحصیلی نیست.

جهان یادآور شد: این مسؤول شهری سال ۹۳ در کالج دانشگاه فردوسی مشهد ثبت‌نام کرده و حتی برای گذراندن همان دوره دانشپذیری کالج نیز حضور پیدا نکرده است.

سایت رسمی شورای شهر مشهد؛ احسان اصولی، دانشجوی دکترا-مدیریت کسب‌وکار (DBA)-!

این اظهارات در حالی است که در بیوگرافی احسان اصولی بر روی سایت رسمی شورای شهر مشهد آمده است؛ دانشجوی دکترا-مدیریت کسب‌وکار (DBA)- اما چنین مقطع تحصیلی دانشگاهی وجود ندارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.