خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن اعلام برگزاری جشنواره منطقه ای شعرصلح، دوستی و امید در آبان ماه سال جاری در استان گفت: طراز این جشنواره را بالا ببریم.

جشنواره منطقه ای شعر صلح، دوستی و امید در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه ای شعر صلح، دوستی و امید این استان با اشاره به برگزاری این جشنواره با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر افزود: فعالیت های مشارکتی موجب تقویت کمی و کیفی برنامه ها در حوزه فرهنگ و هنر می شود.

وی، برگزاری این جشنواره با مشارکت جمعیت هلال احمر استان را مهم خواند و اظهارداشت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از همه ظرفیت ها و امکانات هنری برای برگزاری برنامه هاو فعالیت های مشارکتی به ویژه جشنواره شعر صلح، دوستی و امید استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به اطلاع رسانی به موقع و مطلوب این جشنواره همچون صدور فراخوان، دعوت از صاحبنظران حوزه شعر و ادب، هم افزایی و همکاری را از عوامل مهم در برگزاری با شکوه جشنواره شعرصلح، دوستی و امید برشمرد.  

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه حوزه جوانان ما حوزه فرهنگ ساز، جوان یاور و جوان باور است، اظهار داشت: جشنواره شعر صلح، دوستی و امید ظرفیت بسیارخوبی برای بهره گیری از توانمندی های جوانان خواهد بود.

محسن نجات، ابزار رسانه و ابزار هنری را بسیار قدرتمند دانست، افزود: با بهره گیری از ابزار هنر در راستای برگزاری جشنواره ای مطلوب و با شکوه تلاش کینم.

نجات، خاطرنشان کرد: همکاری، همدلی و هم افزایی در برنامه های فرهنگی و هنری مثال زدنی است و هر چقدر همدلی ها بیشتر باشد موجب تقویت حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.