خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای عربی عمان و قطر جهت سرمایه گذاری برای پروژه های بزرگ در این استان خبر داد.

سرمایه گذاران خارجی از کشورهای عربی جهت سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمدعلی شجاعی در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران مذکور با مجموعه وزارت امور خارجه قطعی شده و این سرمایه گذاران مبلغ پایین تر از ۱۵۰میلیارد دلار سرمایه گذاری نمی کنند لذا اعضای اتاق بازرگانی استان طرح های خود در این راستا ارایه دهند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با حضور این سرمایه گذاران خارجی در استان چندین پروڗه بزرگ و مهم را به سرانجام برسانیم که البته این سرمایه گذاران نیازمند شریک ایرانی با ارایه طرح هستند. شجاعی از حضور اتاق بازرگانی ایران،کمیسیون اقتصادی مجلس و برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در استان خبر داد و افزود: با برگزاری این همایش امیدواریم چندین سرمایه گذار در این استان اعلام سرمایه گذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد:اتاق بازرگانی پیشانی اجرایی برای مصوبات سرمایه گذارب های سفر ریاست جمهوری شود و برای جذب اعتبارات نباید وقت را تلف کرد. شجاعی در ادامه سخنان خود بخش خصوصی را موجب چرخش اقتصاد دانست و گفت:بخش خصوصی در هر استانی پیشرو در بخش های مختلف است که ما در کنار اقدامات اجرایی این بخش از شما حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات حال تجار و بازرگانان استان با سازمان ها و ادارات مختلف استان باید به فوریت حل شود ضمن اینکه مشکلات این حوزه در سطح ملی را نیز مورد پیگیری قرارخواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.