فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سپاه بدون مردم هیچ جایگاهی ندارد و نمی تواند اقدامی انجام دهد.

سپاه بدون مردم جایگاه ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی نظری در همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه خراسان رضوی افزود: سپاه حتی در تخصصی ترین موارد مربوط  به طراحی و برنامه ریزی و آمادگی دفاعی و نظامی از مردم کمک می گیرد و اتحاد بین مردم و سپاه، سبب تشکیل گردان های مختلف در حوزه های  امنیتی شده است.

وی اضافه کرد: اولویت سپاه، رفع نیاز جامعه و انقلاب اسلامی است و این نهاد همواره در کنار مردم با هدف سازندگی کشور و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف حرکت کرده و با کمک مردم توانسته است خدمات شایانی ارائه دهد و علاوه بر این سپاه ثابت کرده که عامل بسیج مردم هم بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به عملیات روانی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمن با فتنه انگیزی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نیروهای بسیجی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

سردار نظری با اشاره به جایگاه خبرنگاران افتخاری در سپاه و بسیج نیز گفت: خبرنگاران افتخاری، حلقه اتصال بین مردم و انقلاب هستند که می توانیم از این فرصت در راستای روشنگری مردم گام برداریم.

وی تاکید کرد: خبرنگاران افتخاری باید مطالب را با دقت به جامعه منتقل کنند تا کوچکترین شبهه ای در اقدامات سپاه و خدمات رسانی اش به وجود نیاید.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به خدمات این نهاد در حاشیه شهر مشهد گفت: مهمترین دغدغه سپاه، خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه نشین است و حتی در این مناطق بستر فعالیت های فرهنگی و قرآنی را برای کودکان سه تا شش سال ایجاد کرده است.

نظری افزود: اگر سپاه در عمل نتوانسته است در کاهش آسیب های اجتماعی در مشهد موفق باشد اما موجب بازدارندگی لازم در این زمینه شده است.

وی فضای فرهنگی شهر مشهد را بسیار آسیب پذیر دانست و افزود: اگر در این زمینه غفلت شود با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.