حسن نوروزی گفت: متأسفانه حجت الاسلام شهیدی بدلیل کسالتی که دارند، نمی‌توانند به درستی امور بنیاد شهید را رسیدگی و مدیریت کنند. شاکله و نظم بنیاد عملاً از هم پاشیده و بحث مربوط به بودجه درمانی، بیمه تکمیلی ایثارگران و مواردی از این قبیل بر روی زمین مانده است.

آقای شهیدی نمی‌تواند از حقوق ایثارگران دفاع کند/ ۴۲ مورد از مصوبات حمایتی ایثارگران اجرایی نشده است

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین»، با انتقاد از عملکرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: عملکرد ضعیف رئیس بنیاد شهید باعث شده تا با همراهی تعدادی از نمایندگان مجلس نامه‌ای را جمع آوری و از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درخواست کنیم آقای شهیدی را از ریاست بنیاد شهید برکنار کنند. متأسفانه ایشان بدلیل کسالتی که دارند، نمی‌توانند به درستی امور را رسیدگی و مدیریت کنند.

حسن نوروزی ادامه داد: شاکله و نظم بنیاد شهید عملاً از هم پاشیده و بحث مربوط به بودجه درمانی، بیمه تکمیلی ایثارگران و مواردی از این قبیل بر روی زمین مانده است. متأسفانه کارها خوب پیش نمی‌رود و ادارات بنیاد و آنچه مربوط به آنهاست فشل مانده و به قوانین مرتبط با ایثارگران عمل نمی‌شود. علاوه بر این باید گفت که آقای شهیدی نمی‌تواند از حقوق ایثارگران در دولت دفاع کند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود ۴۲ مورد از قوانین و مصوبات مربوط به حمایت از ایثارگران اجرایی نشده است، بنابر دلایل گفته شده ما نامه‌ای را نوشته و در آن تمامی موارد را توضیح دادیم و از رئیس جمهور خواستار رسیدگی به آن هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.