الهام غفوری با تایید خبر بازگشت مهران احمدی در نقش بهبود به سریال «پایتخت» خداحافظی باباپنجعلی یکی دیگر از کاراکترهای این سریال را اعلام کرد.

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت» و بازگشت دوباره بهبود به داستان

به گزارش قدس آنلاین، الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفت و گوی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» که صبح امروز دوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شد از فصل جدید این سریال گفت و در توضیحاتی درباره بازگشت مهران احمدی به فصل ششم بیان کرد: من خبر بازگشت مهران احمدی را تایید می کنم. در مجموعه جدید «پایتخت» ۲ اتفاق افتاد؛ یکی حذف باباپنجعلی و دیگری اضافه شدن بهبود است که موقعیت های کمیکی را رقم می زد که برای تنابنده جذاب بود و مدتی روی این تغییرات فکر می کرد. تنابنده در نهایت به این نتیجه رسید که برای فصل ششم کاراکتر باباپنجعلی از سریال خداحافظی کند و براساس نیاز قصه بهبود با بازی مهران احمدی باز گردد.

غفوری درباره نحوه حذف کاراکتر باباپنجعلی و اینکه قرار است درگذشت او در سریال دیده شود یا خیر، گفت: قرار نیست با فوت باباپنجعلی مواجه شویم چون سریال برای نوروز ساخته می شود ولی مدتی بعد از فوت او را در قصه خواهیم دید.

وی همچنین درباره خداحافظی شخصیت باباپنجعلی هم بیان کرد: تنابنده چندین بار این مساله را اعلام کرده بود و این نقش برای خود خمسه هم داشت تکراری می شد و شاید برایش خسته کننده هم شده بود. در واقع نمی شد شرایط جدیدی برای نقش به وجود آورد چون هر شوخی ای که می توانستیم برای این نقش داشته باشیم تاکنون ایجاد شده بود.

غفوری درباره نحوه بازگشت بهبود که در قصه فوت کرده بود، عنوان کرد: بهبود موقعیت های کمیکی در سریال به وجود می آورد. من می خواستم این خبر را به صورت یک سورپرایز نگه دارم ولی گفتم آن را توضیح بدهم تا چگونگی آن را در قصه ببینیم. وی در پایان اظهار کرد: پاییز پیش تولید سریال را شروع می کنیم و از اوایل آذر وارد مرحله تصویربرداری می شویم که در این فصل همه بازیگران حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    0 0
    بابا پنجعلی در نقش دلقک در خارج از کشور ذات خود را نشان داد
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    این همه سال پول گرفت و گفت ناهار نخوردم. یک نقش اضافه و بیمزه ، خیلی خوب شد که رفت این اواخر با دیدنش حالمان بد می شد.