گیلان- مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار در گیلان تحت حمایت این نهاد هستند گفت: ماهانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

پرداخت ماهانه ۲۶ میلیارد تومان مستمری به خانوارهای تحت پوشش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ،عباس اهرابی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند که بر این اساس و طبق آمارهای موجود ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری از طرف این نهاد حمایتی به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان توانمندسازی مددجویان را یکی از اهداف مهم این نهاد اعلام کرد و بیان داشت: در راستای اجرای این موضوع و برای تحقق هر چه بیشتر اهداف یاد شده افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها در بین مددجویان و پرداخت حق بیمه اجتماعی آن‌ها با مشارکت آنان و کمیته امداد انجام می‌شود.

اهرابی استفاده تمام بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی گیلان از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: خدمت بیمه تأمین اجتماعی در حال حاضر شامل بیمه مشمولان طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرف و مشاغل آزاد است.

وی بیمه زنان سرپرست خانوار شهری در قالب صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایر را از دیگر خدمات بیمه تأمین اجتماعی خواند و افزود: حمایت مستمر و مؤثر از مددجویان تحت پوشش به‌ویژه در بحث تأمین اجتماعی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.