گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هزار و ۴۷۰ پروژه در قالب طرح "فجر تا فجر" در مناطق کم‌برخوردار گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۴۷۰ پروژه طرح "فجر تا فجر" در مناطق کم‌برخوردار گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی استان گیلان در مناطق کم‌برخوردار اظهار داشت: طرح‌ "فجر تا فجر" بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح‌های بسیج سازندگی در مناطق کم‌برخوردار از سال گذشته با عنوان "فجر تا فجر" آغاز شده است افزود: پروژه‌های "فجر تا فجر" شامل اجرای ۴۰ هزار پروژه در سراسر کشور است که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه اقداماتی نظیر ساخت مسجد، مسکن محرومان، تأمین آب کشاورزی و ساخت نهر کشاورزی از جمله پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای اجرای طرح "فجر تا فجر" است گفت: سهم استان گیلان در راستای اجرایی کردن این طرح، هزار و ۴۷۰ پروژه است.

وی با بیان اینکه مجموعه‌هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی، گروه‌های جهادی، خیران و دولت برای اجرای طرح "فجر تا فجر" با سپاه پاسداران همکاری می‌کنند ابراز داشت: تاکنون ۲۸۸ پروژه توسط سپاه قدس گیلان و در قالب طرح "فجر تا فجر" به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بهره‌برداری ۳۷ درصد از پروژه‌های سپاه قدس گیلان در قالب اجرای طرح "فجر تا فجر" اظهار داشت: پروژه‌های سپاه قدس گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی با وجود تمام محدودیت‌های مالی اما به هیچ‌وجه متوقف نشده است.

وی ضمن اعلام زمان بهره‌برداری از تمام پروژه‌های طرح "فجر تا فجر" در استان گیلان افزود: این پروژه‌ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند و البته مساله محرومیت‌زدایی از اولویت‌های سپاه قدس گیلان بوده و خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیازهای آنها نیز برای سپاه بالاترین افتخار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.