باشگاه پرسپولیس در مسیر جذب مهدی طارمی نتوانست به نتیجه دلخواهش دست پیدا کند و این بازیکن شبانه راهی لیگ پرتغال شد تا امیر عابدزاده در این لیگ تنها نباشد.

طارمی پرید، علیپور ماند

قدس آنلاین: نکته جالب توجه در این میان شیطنت‌های مدیر برنامه مهدی طارمی بود به شکلی که او برای سومین بار پرسپولیسی‌ها را قال گذاشت تا هواداران این تیم بشدت از مهدی طارمی دلخور شوند.

در روزی که مهدی طارمی با تیم پرتغالی قرارداد امضا کرد، منابع خبری از داخل باشگاه پرسپولیس اطلاعات دقیق‌تری در ارتباط با اتفاقاتی که در ارتباط با جذب این بازیکن رقم خورد، ارائه کردند تا با انتشار پشت پرده‌ها هواداران پرسپولیس متوجه عمق فاجعه شوند. گویا در جریان مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با طارمی و مدیر برنامه وی ایرج عرب با اشاره به آنچه میان طارمی و هواداران پرسپولیس رقم خورده اذعان می‌دارد که باشگاه پرسپولیس می‌تواند همان‌گونه که زمینه بازگشت احمدزاده به جمع هواداران را فراهم کرد برای طارمی نیز این اتفاق را رقم بزند که این مسئله با استقبال طارمی مواجه شده در حدی که ایرج عرب در یکی از جلسات هیئت مدیره پس از مذاکره با طارمی و محمدرضا فاضلی به اعضا نوید می‌دهد که طارمی در آستانه بازگشت است.

عرب به این دلیل قول را به اعضای هیئت مدیره داد که طارمی به وی گفته بود تمام وسایلش را از قطر جمع کرده و برای ادامه فوتبال به تهران برگشته است به همین دلیل مدیرعامل این مسئله را قطعی می‌داند و مقدمات عقد قرارداد با وی را فراهم می‌کند غافل از اینکه همزمان با این اتفاقات محمدرضا فاضلی مذاکره با باشگاه‌های پرتغالی را آغاز کرده بود. پس از این ماجرا و انتشار خبر مذاکره مخفیانه مدیر برنامه طارمی باشگاه‌های دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواستار اعلام موضع طارمی می‌شود که مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس مدعی می‌شود تیم بعدی وی قطعاً پرسپولیس خواهد بود اما در عمل نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه وی به محض قطعی شدن مذاکراتش با یکی از چند تیم پرتغالی بدون اطلاع تهران را ترک می‌کند و به صورت عجیبی ناپدید می‌شود.

*فهرست مهاجمان

با اطلاع از حقایق پشت پرده مدیران پرسپولیس متوجه بازی رسانه ای طارمی می‌شوند و موضوع را به اطلاع کالدرون می‌رساند که وی تأکید می‌کند دیگر نیازی به حضور طارمی نیست و سه مهاجم دیگر را به باشگاه معرفی می‌کند. مهاجمانی از آرژانتین، کرواسی و آفریقا، به محض ارائه این درخواست هیئت مدیره به عرب مأموریت می‌دهد مذاکره با این سه مهاجم را آغاز کند که گفته می‌شود گزینه نخست این فهرست آمادگی خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام می‌کند اما رقم قرارداد او به شکل ناباورانه ای زیاد بود به همین دلیل چانه زنی بر سر مبلغ آغاز می‌شود که گفته می‌شود با پیشرفت مذاکرات به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده حضور مهاجم صربستانی در باشگاه پرسپولیس قطعی می‌شود.

*حفظ علیپور

در عین حال عرب و دار و دسته‌اش برای فرار از دست منتقدان بلافاصله قرارداد علیپور را با افزایش میزان حقوق تصویب و اجرا کردند.علی علیپور در پایان دیروز به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا در مورد آینده‌اش در این تیم مذاکراتی با ایرج عرب داشته باشد. پیش از این علیپور از پرسپولیس درخواست افزایش رقم قراردادش را کرده بود که عرب با این خواسته او موافقت کرد. این در حالی است که او یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد و مدیریت پرسپولیس خواستار عقد قرارداد جدید برای فصول بعد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.