دوستداران سینمای دفاع مقدس ساعت ۲۳ پنجشنبه می توانند فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی را از شبکه یک سیما تماشا کنند.

از «مهمان مامان» تا «جاده آرلینگتون»

قدس آنلاین: این فیلم روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه راهبردی ابوقُرَیب و حمله به فَکّه و شرهانی در روزهای پایانیِ جنگ. عراقی‌ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که ...

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل در فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» ایفای نقش کرده‌اند.همچنین فیلم سینمایی «پس از طوفان» به کارگردانی هیروکازو کوریدا، جمعه ساعت ۱۶ از همین شبکه پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی هیروشی آبه، یوکو ماکی و ساتومی کوبایاشی خواهیم دید: ریوتو نویسنده ناموفقی است که رمان‌هایش با اقبال عمومی روبرو نیست و در نتیجه از این شغل در آمد کافی به‌دست نمی‌آورد. او در نتیجه برای گذران زندگی به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می کند. همسرش کیوکو که از این وضعیت ناراضی است از او جدا می‌شود. ریوتو برای اینکه که بتواند گه گاهی پسرش را ببیند باید هزینه‌های پسرش را بپردازد ولی توان پرداخت این پول را ندارد....

شبکه دو در تعطیلات آخر هفته دو فیلم «حالا می بینی» به کارگردانی جان ام چو، را ساعت ۱:۳۰ بامداد و«هواپیماهای کاغذی» به کارگردانی رابرت کانولی را ساعت ۸ صبح  پنجشنبه پخش می‌کند.

روز جمعه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست منافقین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رئیس جمهور توسط مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرند. مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز و لیندا کیانی در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بازی کرده‌اند.

فردا همچنین فیلم تلویزیونی «ریون، ناقلای کوچولو» به کارگردانی اوته فان مونشو پوهل، ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما روز پنجشنبه فیلم سینمایی «تعقیب سایه ها» به کارگردانی علی شاه حاتمی را  ساعت ۱۰ و فیلم سینمایی «سوارکار» به کارگردانی کلوهه ژائو را ساعت ۲۴  پخش خواهدکرد.

فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی، جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود و ...

اکبر عبدی، مهران رجبی و دانیال عبادی در این فیلم بازی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی، جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.امیر جعفری، جمشید هاشم پور و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی «نفوذی» بازی کرده اند.

اما شبکه ۴ برای امروز فیلم سینمایی «مسیر سبز» به کارگردانی فرانک دارابونت را در برنامه خود قرار داده است که ساعت ۱۰:۳۰ می توانید این فیلم را با بازی تام هنکس و مایکل کلارک دانکن ببینید.

این شبکه امروز فیلم سینمایی «مهمان مامان» به کارگردانی داریوش مهرجویی را ساعت ۲۱ روی آنتن برد.گلاب آدینه، حسن پورشیرازی، پارسا پیروزفر، امین حیایی، فریده سپاه منصور و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی «مهمان مامان» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مسیر ایرلندی» به کارگردانی کن لوچ، فردا ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.فیلم سینمایی «دزد عروسک ها» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، پنج‌شنبه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

آزیتا حاجیان، رسول نجفیان، مهراوه شریفی نیا، منوچهر آذری، اکبر عبدی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «دزد عروسک ها» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «کتاب جنگل» به کارگردانی جان فاوارو با بازی نیل ستی، بیل مورای و بن کینگزلی ، جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۸:۳۰ و فیلم سینمایی «مسافر کونگ فوکار» به کارگردانی یان فنگ ژانگ، جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه افق هم فردا دو فیلم در جدول برنامه های خود قرار داده است: فیلم سینمایی «جاده آرلینگتون» به کارگردانی جف بریجز، ساعت ۱۰ و فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان «سیانور» در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد. امیر و هما عضو سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب اسلامی پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند؛ ادامه همکاری با این سازمان و در نهایت بلعیدن سیانور یا زندگی و ...

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.