وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از مصوبه شورای پنجم شهر مشهد، مجوز فعالیت موسسه فرهنگی و هنری خانه هنرمندان مشهد را صادر کرد.

مجوز فعالیت موسسه خانه هنرمندان مشهد ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلایی در این‌باره اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری، شیوه حمایت از فعالیت‌های هنری در قالب ساز و کارهای قانونی و تشکیل انجمن‌ها و موسساتی است که براساس آن فعالیت‌های هنر بتوانند در یک شبکه قانونی و اجرایی دقیق از حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری بهره‌مند شوند؛ از این رو تاسیس موسسه‌ای به نام خانه هنرمندان مشهد در شهرداری مشهد را دنبال کردیم.

شهردار مشهد افزود: پس از تصویب اساس‌نامه این موسسه در شورای شهر مشهد که سال گذشته انجام شد، مراحل اخذ مجوز از وزارت ارشاد پیگیری شد که خوشبختانه در سازمان ثبت اسناد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید.
کلایی ادامه داد: هیات موسس این مجموعه متشکل از شهردار، دو معاون شهردار و نظارت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر است و هنرمندان رشته‌های مختلف در هیات مدیره آن حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تشریک مساعی با هنرمندان و استقبال آن‌ها از خانه‌ای که متعلق به خودشان است، گام‌های موثری برداریم تا همه هنرمندان طعم داشتن مجموعه‌ای متعلق به خود در شهر مشهد و در مجموعه شهرداری را بچشند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.