علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی تا فردا سوم مرداد فرصت دارند با مراجعه به ۶۵۳ کتابفروشی عضو طرح تابستانه کتاب۹۸ از سراسر کشور، کتاب‌های تألیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه ۱۵ درصدی خریداری کنند.

طرح تابستانه کتاب۹۸ فردا به کار خود پایان می دهد

قدس آنلاین: طرح «تابستانه کتاب ۹۸» با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از ۲۵ مرداد ماه در استان‌ها و از ۲۷ مرداد ماه در شهر تهران آغاز به کار کرد.

با باقی ماندن تنها یک روز از اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۸، ۲۹۰هزار و ۷۲۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸ میلیارد و ۲۲۰میلیون و ۴۱۶ هزار و ۸۳ تومان به فروش رسیده است.

در این طرح، کتابفروشی‌های استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و قم به ترتیب با ۹۵، ۷۹، ۶۸ و ۵۹ کتابفروشی بیشترین مشارکت در طرح تابستانه کتاب ۹۸ را از آن خود کردند.

کتابفروشی‌های استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در صدر پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد خرید کتاب قرار دارند.

همچنین تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، فارس، قم، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران و کردستان از بین ۳۱ استان فعال ر طرح تابستانه کتاب ۹۸ به عنوان پرفروش ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش معرفی شدند.

گفتنی است اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸» به تفکیک هر استان روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است و خریداران کتاب می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های مورد نیاز خود تهیه کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.