بازیکن تیم پرسپولیس، گفت: پیشنهادهایی که به دستم رسیده کاملاً جدی است اما باید تا روز یکشنبه صبر کنیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

پرسپولیس-عالیشاه؛ همه چیز به یکشنبه بعد موکول شد

قدس آنلاین: امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه امروزش با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: هر دو طرف صحبت‌هایی انجام دادیم اما قرار شد در خصوص صحبت‌های مطرح شده یک جمع‌بندی صورت گیرد. امروز نتوانستیم جمع‌بندی کاملی انجام دهیم و قرار شد روز یکشنبه جلسه نهایی را با یکدیگر برگزار کنیم و اگر قسمت بود که در پرسپولیس هستند و قرارداد جدید را امضا می‌کنند و اگر هم قسمت نبود که هیچ.

وی در پاسخ به این سؤال که پیشنهاد تمدید قرارداد به تو داده شده یا نه، تصریح کرد: درباره تمدید قرارداد فعلاً نمی‌توانم چیزی بگویم چرا که چیزی مشخص نیست اما تا روز یکشنبه همه چیز مشخص خواهد شد. 

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه چه اختلاف‌نظرهایی وجود داشت که امروز به نتیجه نرسیدی، گفت: اختلاف‌نظرهای ما کلی است و نمی‌توانم از مسأله خاصی نام ببرم اما امروز درباره شرایطی که وجود دارد و پیشنهادهایی که به دستم رسیده حرف زدیم و باید ببینیم که در نهایت چه پیش خواهد آمد. 

عالیشاه در خصوص پیشنهادهایی که از تیم‌های خارجی به او رسیده، گفت: پیشنهادهایی که به دستم رسیده کاملاً جدی است اما باید تا روز یکشنبه صبر کنیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

وی در مورد اینکه امروز پرسپولیس در جام شهدا به مصاف سایپا خواهد رفت، گفت: انجام بازی تدارکاتی بسیار خوب است به خصوص اینکه ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم و قطعاً بازی با سایپا می‌تواند به ما کمک زیادی کند. هر چه بیشتر بازی کنیم بهتر است چرا که ما باید محک بخوریم و امیدوارم که از این بازی‌ها زیاد انجام دهیم چون انجام بازی‌های دوستانه به ما کمک زیادی خواهد کرد که بتوانیم خودمان را بیشتر بشناسیم. 

عالیشاه در مورد اینکه تاریخ شروع بازی‌های لیگ برتر مشخص نیست و این موضوع تیم‌ها را با سردرگمی روبه‌رو کرده ادامه داد: این موضوع به همه تیم‌ها ضربه زده است و نه فقط پرسپولیس بلکه تیم‌های دیگر هم از آینده خود بی‌خبر هستند و این موضوع کار را سخت کرده است. به هر حال باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و بهتر است که همه چیز مشخص باشد چرا که در این شرایط مدیران، بازیکنان و مربیان بلاتکلیف هستند و کسی نمی‌داند آینده چه خواهد شد. باید تاریخ شروع مسابقات و قرعه‌کشی کاملاً مشخص باشد تا مربیان بتوانند بر اساس رقبایی که دارند بازی‌های تدارکاتی انجام دهند و تیم خود را آماده کنند. امیدوارم به گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که تیم‌ها آسیب نبینند چرا که بلاتکلیفی واقعاً خوب نیست و این موضوع تیم‌ها را اذیت خواهد کرد.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد تیم سایپا رقیب امروز سرخ‌پوشان در جام شهدا، تصریح کرد: تیم سایپا از تیم‌های خوبی است که همیشه مقابل ما با انگیزه و خوب حاضر شده و مطمئناً امروز هم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما امیدوارم که هواداران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند و حمایت خوبی از پرسپولیس انجام دهند تا ما هم با توان بیشتر مقابل رقیب خود به زمین برویم. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.